Als ik dan toch in Korea woon, lijkt jullie dit wat???
Moderator: Beheerdersteam
- Caratje
- Berichten: 101
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 3:08
- Locatie: Eindhoven de gekste
- Contacteer:
Als ik dan toch in Korea woon, lijkt jullie dit wat???
Hoi Allemaal,
Ja, ik woon in Korea en ben voor mezelf in ieder geval nog op zoek naar een woofer voor een leuke sub bij mijn Vifa Carat/Impuls surround systeem. Toen zag ik onder andere dit bedrijfje, heeft iemand hier ervaring mee, of wat denkt men van de specificaties die men geeft?
http://www.sammisound.com/products/pro/pro.htm
Groetjes,
Ja, ik woon in Korea en ben voor mezelf in ieder geval nog op zoek naar een woofer voor een leuke sub bij mijn Vifa Carat/Impuls surround systeem. Toen zag ik onder andere dit bedrijfje, heeft iemand hier ervaring mee, of wat denkt men van de specificaties die men geeft?
http://www.sammisound.com/products/pro/pro.htm
Groetjes,
-
Duck Twacy
- Berichten: 528
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
- Rademakers
- Berichten: 199
- Lid geworden op: wo 24 nov 2004, 1:57
- Locatie: Rotterdam
Het is inderdaad voor PA, maar op paar na zijn het niet echt bepaald producten waar je erg blij van wordt. De meeste woofers zijn mager bemeten (o.a. Xmax) en de meeste tweeters lopen niet bepaald hoog door.
Als pluspuntje zijn ze wel eerlijk genoeg om alle specs te tonen, daar kunnen sommigge westerse fabrikanten nog wat van leren.
Mvg Johan
Als pluspuntje zijn ze wel eerlijk genoeg om alle specs te tonen, daar kunnen sommigge westerse fabrikanten nog wat van leren.
Mvg Johan
- Caratje
- Berichten: 101
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 3:08
- Locatie: Eindhoven de gekste
- Contacteer:
Hoi Duck,
De vrouwen zijn inderdaad aantrekkelijk (of vroeg je dat niet???)!!! Zonder gekheid, het is een hele ervaring, zeker na ook al een kleine twee jaar in Amerika gewoond te hebben, kan ik wel concluderen dat de wereld vele mooie kanten kent. Na bijna 8 maanden nu, ontdek ik elke dag nog nieuwe dingen. Dat kunnen hele kleine dingen zijn zoals dat iedereen in huis zijn schoenen uit doet, maar soms ook heel essentiele dingen als je spreekt je ouders/baas nooit tegen... Maar goed, ik heb ondertussen wel geleerd niet overal wakker van te liggen en mis de frikandellen ook niet meer.
De mensen zijn heel hartelijk, zeker als duidelijk wordt dat je niet voor het Amerikaanse leger werkt, maar Samsung helpt nog meer geld te verdienen en uit het land van Guus Hiddink komt. Ben trouwens geen hele fanatieke fan, maar een beetje reclame voor mijn Brabantse clubje moet toch wel kunnen???
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=8136
Hoe dan ook, volgen Johan en Pjotr blijkbaar dus niet echt de plek om een leuke woofert te kopen. Oh, op de volgende internationale site zijn de Australiers wel te spreken over het merk, maar nu niet met echt gegronde redenen (en dan ook voornamelijk te tweeterts)...
http://www.diyaudio.com/forums/showthre ... post561668
Groetjes en laat maar horen als er iemand een keertje langs wil komen,
Joep
De vrouwen zijn inderdaad aantrekkelijk (of vroeg je dat niet???)!!! Zonder gekheid, het is een hele ervaring, zeker na ook al een kleine twee jaar in Amerika gewoond te hebben, kan ik wel concluderen dat de wereld vele mooie kanten kent. Na bijna 8 maanden nu, ontdek ik elke dag nog nieuwe dingen. Dat kunnen hele kleine dingen zijn zoals dat iedereen in huis zijn schoenen uit doet, maar soms ook heel essentiele dingen als je spreekt je ouders/baas nooit tegen... Maar goed, ik heb ondertussen wel geleerd niet overal wakker van te liggen en mis de frikandellen ook niet meer.
De mensen zijn heel hartelijk, zeker als duidelijk wordt dat je niet voor het Amerikaanse leger werkt, maar Samsung helpt nog meer geld te verdienen en uit het land van Guus Hiddink komt. Ben trouwens geen hele fanatieke fan, maar een beetje reclame voor mijn Brabantse clubje moet toch wel kunnen???
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=8136
Hoe dan ook, volgen Johan en Pjotr blijkbaar dus niet echt de plek om een leuke woofert te kopen. Oh, op de volgende internationale site zijn de Australiers wel te spreken over het merk, maar nu niet met echt gegronde redenen (en dan ook voornamelijk te tweeterts)...
http://www.diyaudio.com/forums/showthre ... post561668
Groetjes en laat maar horen als er iemand een keertje langs wil komen,
Joep
- Caratje
- Berichten: 101
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 3:08
- Locatie: Eindhoven de gekste
- Contacteer:
Hoi Allemaal,
Oh, helemaal vergeten te zeggen dat ik echt geen verstand van de specificaties heb...
Maar dit lijkt me geen speaker voor hoge toontjes...
http://www.sammisound.com/products/pro/01-06.htm
Anders zou ik de SPH-200KE van Monacor wel eens kunnen gaan kopen, daar heb ik op een onder tussen overleden al weer een tijdje overleden forum goede verhalen over gelezen. Oh, de speks staan onder andere op de volgende pagina over mijn setje!!!
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=20435.15
Maar misschien ga ik toch ook experimenteren met een TL sub ipv reflexpoort. Ach, eerst de Center maken, maar daarvan ben ik nu de bouwtekening definitief van aan het vastzetten, ook leuk om te doen.
Groetjes,
Joep
Oh, helemaal vergeten te zeggen dat ik echt geen verstand van de specificaties heb...
Maar dit lijkt me geen speaker voor hoge toontjes...
http://www.sammisound.com/products/pro/01-06.htm
Anders zou ik de SPH-200KE van Monacor wel eens kunnen gaan kopen, daar heb ik op een onder tussen overleden al weer een tijdje overleden forum goede verhalen over gelezen. Oh, de speks staan onder andere op de volgende pagina over mijn setje!!!
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=20435.15
Maar misschien ga ik toch ook experimenteren met een TL sub ipv reflexpoort. Ach, eerst de Center maken, maar daarvan ben ik nu de bouwtekening definitief van aan het vastzetten, ook leuk om te doen.
Groetjes,
Joep
- Rademakers
- Berichten: 199
- Lid geworden op: wo 24 nov 2004, 1:57
- Locatie: Rotterdam
Het schijnt inderdaad zo te zijn dat 18 inchers niet zo goed zijn voor het weergeven van de hoge tonen.Maar dit lijkt me geen speaker voor hoge toontjes...
http://www.sammisound.com/products/pro/01-06.htm
Ik ben daar sinds enkele dagen lid (om foto's te kunnen bekijken
Ik heb niet alles bekeken en nog niet gesimuleerd, maar direct op de specs af zijn de woofers niets bijzonders op één 15" na. De meeste tweeters lijken me toch echt niet zoveel soeps, al moet ik toegeven dat er sowieso maar weinig tweeters zijn die mijn hart sneller doen kloppen.
Viavia wel allemaal leuke links tegengekomen
Mvg Johan
- Caratje
- Berichten: 101
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 3:08
- Locatie: Eindhoven de gekste
- Contacteer:
Hoi Johan,
De wereld is inderdaad klein, zelfs hier in Korea herken ik op een avond stappen al te veel vrouwen...
Maar goed, die speaker boer is dus niet alles. Wat moet ik er nog meer van zeggen? Hopelijk niks, want ik liep er ook maar tegenaan en met een hobby als deze is delen van alles, inclusief (of juist specifiek) missers toch het leukste!?!?!?
Oh, ondanks dat ik het hier in Korea prima naar mijn zin heb, baal ik wel eens dat ik in mijn vrije tijd niet zo goed kan knutselen. Ik zit hier namelijk op een soort van twee koffer principe, maar dat heb ik met een eventuele verlenging wel op de weegschaal gezet. Kortom misschien moet koop ik binnenkort wel een zaagbankje, bovenfrees en wat lijmklemmen!!!
Groetjes,
Joep
De wereld is inderdaad klein, zelfs hier in Korea herken ik op een avond stappen al te veel vrouwen...
Maar goed, die speaker boer is dus niet alles. Wat moet ik er nog meer van zeggen? Hopelijk niks, want ik liep er ook maar tegenaan en met een hobby als deze is delen van alles, inclusief (of juist specifiek) missers toch het leukste!?!?!?
Oh, ondanks dat ik het hier in Korea prima naar mijn zin heb, baal ik wel eens dat ik in mijn vrije tijd niet zo goed kan knutselen. Ik zit hier namelijk op een soort van twee koffer principe, maar dat heb ik met een eventuele verlenging wel op de weegschaal gezet. Kortom misschien moet koop ik binnenkort wel een zaagbankje, bovenfrees en wat lijmklemmen!!!
Groetjes,
Joep

