Dit is voor mij de eerste keer dat ik ga werken met een actieve cross-over en dus een aparte versterker voor de subwoofer.
De Subwoofer is voorzien van een eigen cross-over (of scheidingsfilter zoals wij dat in mijn tijd noemden).
Is het nu verstandig om het filter in de subwoofer te verwijderen en de versterker dus direkt op de Driver kan aansluiten.
Of is het juist verstandig om het filter te laten zitten??
Bij voorbaat dank,Andy
Cross-over filter onnodig bij bi-amp??
Moderator: Beheerdersteam
