Hi,
Weet iemand al meer over de nieuwe XXLS van peerless met aluminium conus?
Het is de laatste nieuwe unit met een EBP van 49,7 en voelt zich thuis in een gesloten kast. In tegenstelling tot de 8 ohm variant van de XXLS lijn kan deze in een stuk compactere behuizing.
Meer info:
Datasheet van de 12": http://www.tymphany.com/datasheet/printview.php?id=321
Redactioneel stukje: http://www.tymphany.com/press_releases/ ... -30-05.pdf
Ben benieuwd of iemand hier al meer info over heeft, of weet of deze unit al te bestellen is.
Hi-man
Nieuwe Peerless XXLS met aluminium conus
Moderator: Beheerdersteam
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
die look is wel appart, en volgens mij is de Fs ietsjes lager ook.
We zullen hem eens door een simulatie gooien
Mmm, hij is wat simulatie betreft bijna hetzelfde. Heeft ietsjes minder Spl, maar weer meer Xmax. Komt er op neer dat je iets meer power nodig hebt voor hetzelfde resultaat.
edit:
mm zie net dat winisd een leuk foutje heeft gemaakt wat rendement betreft
. Op de site is die 91.2dB, in Winisd 86 dB 
We zullen hem eens door een simulatie gooien
Mmm, hij is wat simulatie betreft bijna hetzelfde. Heeft ietsjes minder Spl, maar weer meer Xmax. Komt er op neer dat je iets meer power nodig hebt voor hetzelfde resultaat.
edit:
mm zie net dat winisd een leuk foutje heeft gemaakt wat rendement betreft
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Ze zijn er naar keuze in een zwart of blank aluminium conus mag ik hopen? Want ik vind eerlijk gezegd de blank aluminium conus niet zo geslaagd. Doet mij teveel denken aan van die goedkope SukiYaki subwoofers uit 't verre Oosten die voor 19.95-euro bij de lokale bouwmarkt verkocht worden.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Ik vind de kleur persoonlijk ook niet echt geslaagd. Geef me dan maar liever de 830845 versie. Volgens mij gaat die nog ietsjes lager ook....SSassen schreef:Ze zijn er naar keuze in een zwart of blank aluminium conus mag ik hopen? Want ik vind eerlijk gezegd de blank aluminium conus niet zo geslaagd. Doet mij teveel denken aan van die goedkope SukiYaki subwoofers uit 't verre Oosten die voor 19.95-euro bij de lokale bouwmarkt verkocht worden.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
