Het is een 4x 80 watt versterker, maar ik ga maar 1 kanaal gebruiken voor de sub, eigenlijk 2 want ik wou hem bruggen, dus 180 watt max. (hoe doe je dat nog maar...
Meestal ligt er, mijns inzien, een beetje overdreven dikte naar de eindversterker, vandaar...

