Om een beetje te laten zien wat voor leuk spul op het forum is te vinden lijkt het me leuk om foto's te laten zien van je versterker, en de binnenkant ervan.
Wat erg leuk was aan mijn eerste project was het feit dat ik twee monoblokjes opbouwde. Doordat ik tussendoor zoveel leerde, lijkt het tweede monoblokje niet op het eerste, althans van binnen.