2Hz uit je achterbank - synchroontestje

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
lepain
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 19 dec 2005, 19:15
Locatie: driehuis nh
Contacteer:

Bericht door lepain »

Fuzzbass schreef:
lepain schreef:
Fuzzbass, draag je daar wel oordopjes bij?
Yep. Alpine Music safe. Ik heb ze ook in als ik bij het publiek in de zaal sta, en als ik zelf concerten bezoek. Ben niet helemaal zot!
Ok. :wink:
Is lekker he, als je je beenhaar voelt dansen op de bass.
Gebruikersavatar
Fuzzbass
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 30 nov 2005, 18:49
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door Fuzzbass »

lepain schreef:
Ok. :wink:
Is lekker he, als je je beenhaar voelt dansen op de bass.
Zekers, maar om de podiummix helder te houden, draai ik nooit veel laag in m'n geluid. Scheelt een hele hoop in de orkaanmuziek die ik maak. Dus ik heb meer het trillend borstbeen-gevoel. Ook geinig ;-)
Gesloten