Luisterdag zaterdag 4 Nov. atelier Bovenkarspel

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Luisterdag zaterdag 4 Nov. atelier Bovenkarspel

Bericht door doppedoos »

Luisterdag 4 Nov. atelier Bovenkarspel

Het is het laatste weekend van de expositie van Siau Lee en Natalia in de meisjesschool ( http://meisjesschool.web-log.nl/ )en om goed gebruik te maken van de ruimte nodig ik iedere luister liefhebber uit om ook te komen luisteren naar de TL speakers die daar staan opgesteld

Afbeelding

Zoals je kunt zien staan de Mini TL's daar standaard opgesteld naast hun grote broertjes van Siau Lee
Als source gebruik ik de philips 693 (sa)cd speler gekoppeld aan zelfbouw buizen voor en eind versterkers
De Thorens is helaas op het ogenblik niet aangesloten vanwege gebrek aan een goede (buizen) Phono voorversterker en de wel heel gevoelige houten vloer op deze zolder van de meisjesschool...

Tijdstip: 11 tot 17 uur

lokatie : meisjesschool Bovenkarspel Hoofdstraat 201 (5 minuten van station bovenkarspel Flora)

Muziek: Van alles, liefst Sacd

Aanmelden via PB of dit draadje

Kosten: gratis


Welkom, Simon
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

hee die simon, leuk initiatief!

Iets te ver rijden voor mij, maar er zullen zekers liefhebbers zijn!!!

Jan
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Gaat ook mij niet lukken. Jammer dus, die kunstwerken zien er ook goed uit.
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

Op de begane grond van de meisjesschool hangen ook nog 'Simons pipes':
Afbeelding
Helaas zijn deze nu niet door een buizenversterker aangestuurd maar een 25 jaar oude NAD versterker met een oude omgebouwde CD 80 van Marantz...wel ondersteund door een meisjesschool waardige sub woofer! Die met gemak ook de kopjes op zolder laat rinkelen 8)
Groet, Simon
Laatst gewijzigd door doppedoos op wo 01 nov 2006, 9:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Als er van die leuke meisjes rondlopen, dan denk je toch niet dat die pijpjes van jou zullen opvallen he.... :roll: ... :D
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

@Sietse,
Het is ook de bedoeling dat je je oren gebruikt om te luisteren en je ogen om .... :-#
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

Er wordt ook venyl gedraaid op de Micro Seiki 1000 met staks arm en clearaudio MC element. Dus wie plaatjes mee wil nemen...
Groet, Simon
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Veel plezier gewenst heren (en meisjes!), maar ik heb andere bezigheden morgen......de Dag Van De Amateur in Apeldoorn.

Ben (inactief) zendamateur , maar er is ook een onderdelenrommelmarkt :!:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Alweer een. Heb die boel opgeruimd. Nog een hoopje spullen voor een liefhebber. Plaatje staat op een wat vreemde plek??
Bijlagen
zenderrommel.jpg
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Sietse,

Niet voor mijzelf, want ik bouw geen zenders (meer), maar voor een hoogfrequent vriend van mij is dat doosje zeer interessant.
Als je ervan af wil, mag ik hem naar jou doorverwijzen?
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

KT88 schreef:
Sietse,

Niet voor mijzelf, want ik bouw geen zenders (meer), maar voor een hoogfrequent vriend van mij is dat doosje zeer interessant.
Als je ervan af wil, mag ik hem naar jou doorverwijzen?
Is goed. Doe maar via pb. Dit is een beetje offtopic.
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

Het zit er weer op:
Voor de laatste expositie dag ook nog de witte TL's er bij gezet:
Afbeelding

en natuurlijk veel venyl gedraaid:
Afbeelding

Het leuke is dat Mijnheer van der Hul vrijdag nog het elementje heeft gekontroleerd onder de microscoop en het geheel van Arm en element is afgesteld met behulp van een paar testplaten en afstelmallen...Kan wel zeggen dat mijnheer van der Hul weet wat hij doet! Op zondag vrijwel alleen maar venyl gedraaid en kreeg meteen van daddy te horen als ik op digitaal overging....Mag het gordijn voor de speakers weer open? Kortom we zijn nog niet klaar met venyl....
Groet, Simon
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”