High-end in China

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

High-end in China

Bericht door Edo »

In m'n zoektocht naar leuke (en betaalbaar als hollander) spullen op internet kom je vaak de leukste dingen tegen. Vooral het verschil in winkels.
Als ik hier in euroa naar een High-end zaak ga, ziet het er gelikt uit. Mooie meubels, perfecte stoelen, super luisterruimte, alles mooi verpakt en ga zo maar even door.

Dan de andere kant van de wereld.....
Kom binnen...:

Afbeelding

En kijk gerust even rond:

Afbeelding

Hier hangen de kabels van 500 euro en meer:

Afbeelding

De goedkopere liggen in een la onder de toonbank.

Grappig verschil....Viel me zo op.... :lol:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Ja Edo, als je weet wat je wilt is dat meubilair ook niet zo spannend. Het lijkt wel een soort cash en carry. Was er ergens in nederland niet een zaak die zo werkte? heb ik wel eens van gehoord. Maar dat is al weer een tijd geleden.
Het scheelde nogal in prijs heb ik toen begrepen.
Gebruikersavatar
Rademakers
Berichten: 199
Lid geworden op: wo 24 nov 2004, 1:57
Locatie: Rotterdam

Bericht door Rademakers »

Is het overigens niet zo dat ruimte uberhaupt stervens duur is in China.
Ik meen mij appartementjes van minder dan 16 kubieke mtr te herinneren, of is dat Japan?

Mvg Johan
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Bericht door richard »

Ik meen mij appartementjes van minder dan 16 kubieke mtr te herinneren, of is dat Japan?

Mvg Johan
Zou goed kunnen, ooit eens in een documentaire gezien hoe een miljonair uit Hongkong zijn kostbare wijn in rekjes boven zijn ligbad bewaarde. Dit vanwege de zeer beperkte ruimte in zijn verder erg luxe appartement.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

kan ik me wat bij voorstellen in Hong Kong. Tokyo is mogelijk nog erger
Eddy
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 07 feb 2005, 23:49
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Eddy »

Japan is inderdaad erg duur, als je in tokyo een woonruimte zoekt, word het aangegeven in Tami matten. Een mat is dus 60 cm breed en 1 meter lang. Een woonruimte van 10 tami matten is erg duur en groot!
Plaats reactie