Condensator en spoel hulp gevraagd
Moderator: Beheerdersteam
-
D.A.R.R.Y.L.
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35
Condensator en spoel hulp gevraagd
Iemand een idee hoe ik 0,6mH bandspoelen kan verkrijgen? Door een 0,56mH of 0,68mH verschuift mijn x-over te veel ( 250Hz in de min of plus).
En ik wil mundorf Silver oil in het hoog voor mijn seriecap. Ik kan 2dehands een 5,6µF kopen, maar heb een 6,8µF nodig. Welke aanvulling adviseren jullie? Een 1,0µF silver oil + een 0,2µF paper oil + 0,01 mkp1837?
Of kan die 1,0µF minder heftig worden uitgevoerd?
Thanks,
Groet,
Ramon
En ik wil mundorf Silver oil in het hoog voor mijn seriecap. Ik kan 2dehands een 5,6µF kopen, maar heb een 6,8µF nodig. Welke aanvulling adviseren jullie? Een 1,0µF silver oil + een 0,2µF paper oil + 0,01 mkp1837?
Of kan die 1,0µF minder heftig worden uitgevoerd?
Thanks,
Groet,
Ramon
-
D.A.R.R.Y.L.
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35
-
D.A.R.R.Y.L.
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35
