Ja...vijfhonderd jaar geleden al ...of zo.dief uit het museum gestolen
Foto'tjes van Hoornluidsprekers welke Kees Soeters voor mij
Moderator: Beheerdersteam
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Foto'tjes van Hoornluidsprekers welke Kees Soeters voor
Zeg, hebben we hier nog voortgang op jongens?
Ik zit ff te kwijlen bij dat freeswerk van Kees en kom zo hier terecht. Beetje cliffhanger hiero
Ik zit ff te kwijlen bij dat freeswerk van Kees en kom zo hier terecht. Beetje cliffhanger hiero
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Foto'tjes van Hoornluidsprekers welke Kees Soeters voor
Erg mooi, heb met veel pelzier de foto's bekeken. Maar ehh... hoe klinkt het?
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Foto'tjes van Hoornluidsprekers welke Kees Soeters voor
Ik heb er maar even naar geluisterd tijdens een verjaardag of zo bij Kees. (Ik heb ze in basisvorm aan Kees terugverkocht omdat ik niet het geld had om ze binnen een redelijke tijd af te maken)
Ze waren indrukwekkend toen ik ernaar luisterde. Maar durf geen mening te geven omtrent iets waar ik niet mee "geleefd" heb.
Ze waren indrukwekkend toen ik ernaar luisterde. Maar durf geen mening te geven omtrent iets waar ik niet mee "geleefd" heb.
