Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 27 dec 2004, 14:06
zijn er beurzen voor de zelfbouw?
bvd andre
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » ma 27 dec 2004, 21:11
Hoi Dre,
Zou leuk zijn, maar ik denk dat we dat zelf zullen moeten organiseren.
Sietse
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 28 dec 2004, 10:43
sietse schreef: Zou leuk zijn, maar ik denk dat we dat zelf zullen moeten organiseren.
michiel
Berichten: 607 Lid geworden op: do 09 sep 2004, 12:02
Locatie: Hellevoetsluis/Vlissingen
Bericht
door michiel » di 28 dec 2004, 11:22
Wie had er nog wat tijd over in het dagelijks leven?! Ik wel geloof ik!!!
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » wo 29 dec 2004, 13:56
Verzamelen op een camping met een beetje redelijke kantine.......?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 29 dec 2004, 22:45
sietse schreef: Verzamelen op een camping met een beetje redelijke kantine.......?
voor de betere vrije veld metingen
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » vr 31 dec 2004, 15:44
sietse schreef: Verzamelen op een camping met een beetje redelijke kantine.......?
Ergens bij Appelscha ???
Dutch Audio Day in april (Apeldoorn) zou dat wat kunnen zijn
blu_line
Berichten: 149 Lid geworden op: di 18 jan 2005, 7:48
Contacteer:
Bericht
door blu_line » di 18 jan 2005, 9:36
Dutch Audio Day in april (Apeldoorn) zou dat wat kunnen zijn
Dit jaar weer , ook 17 april maar dan in Zutphen !
grtz
ST
Raymond
Berichten: 350 Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 20:36
Locatie: Wezep
Bericht
door Raymond » di 18 jan 2005, 17:23
blu_line schreef: Dutch Audio Day in april (Apeldoorn) zou dat wat kunnen zijn
Dit jaar weer , ook
17 april maar dan in Zutphen !
grtz
ST
NEEEEEEEHHHHHHHH
Dan zit ik in Zeeland
Motorfret
Berichten: 258 Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen
Bericht
door Motorfret » di 18 jan 2005, 18:39
waar staat er meer info te lezen over deze dag?!
blu_line
Berichten: 149 Lid geworden op: di 18 jan 2005, 7:48
Contacteer:
Bericht
door blu_line » wo 19 jan 2005, 7:13
NEEEEEEEHHHHHHHH
Dan zit ik in Zeeland
[ST : kwestie van prioriteiten stellen
waar staat er meer info te lezen over deze dag?!
[ST : Binnen kort wordt er een website bekend gemaakt !
mvg
ST
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » do 27 jan 2005, 21:08
Info van Audiofreaks:
In navolging van de zeer succesvolle eerste Dutch-DIY-Audiodag vorig jaar, zal er ook dit jaar weer een dergelijke dag gehouden worden, en wel op 17 april in het centraal gelegen Zutphen.
Deze dag zal geheel door en voor de zelfbouw-hobbyist ingevuld worden. Denk hierbij aan diverse lezingen door specialisten, maar ook demonstraties van zelfgebouwde apparatuur, luistersessies, onderdelenruil etc.
De mogelijkheid om je zelfgebouwde apparatuur aan de wereld te laten zien!
Meer informatie en inschrijven op:
http://home.versatel.nl/ddiy_2005/
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 27 jan 2005, 22:13
weidok schreef: ..... in het centraal gelegen Zutphen.
centraal tussen Salland en de Achterhoek misschien..... bij centraal gelegen denk ik toch meer aan Utrecht of A'foort..
maar gelukkig hou ik wel van een stukje autorijden
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » vr 28 jan 2005, 0:09
Zo, aanmelding is de deur uit.
Misschien een idee om te kijken of er nog iets te regelen valt met vervoer? Bij deze nog een tweetal plaatsen in de auto beschikbaar.
daniel
Berichten: 1458 Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven
Bericht
door daniel » vr 28 jan 2005, 9:22
Neem vooral zoveel mogelijk van je creaties mee Edo!
En op de Noord-Zuidschaal van Nederland licht Zutphen best centraal. Misschien niet helemaal midden in de Randstad, maar daar komen we per slot van rekening ook niet allemaal vandaan toch?
jeewee
Berichten: 42 Lid geworden op: wo 15 dec 2004, 12:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:
Bericht
door jeewee » vr 28 jan 2005, 10:22
Leuk initiatief..Ik zal er zijn! Nijmegen-Zutphen is bijna een thuiswedstrijd(zeker in vergelijking met Dokkum
Zal ik dan de Lancetta's wederom in de achterbak gooien? Hoop niet dat de zaal dan te groot is.....
Groet,
jeewee
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » vr 28 jan 2005, 20:37
jeewee schreef: Leuk initiatief..Ik zal er zijn! Nijmegen-Zutphen is bijna een thuiswedstrijd(zeker in vergelijking met Dokkum
Zal ik dan de Lancetta's wederom in de achterbak gooien? Hoop niet dat de zaal dan te groot is.....
Groet,
jeewee
Zou ik ZEKER doen...
Als ik alleen naar Zutphen moet .. is het mij te ver..
salomon
Berichten: 26 Lid geworden op: ma 03 jan 2005, 12:04
Bericht
door salomon » vr 28 jan 2005, 21:27
jeewee schreef: Leuk initiatief..Ik zal er zijn! Nijmegen-Zutphen is bijna een thuiswedstrijd(zeker in vergelijking met Dokkum
Zal ik dan de Lancetta's wederom in de achterbak gooien? Hoop niet dat de zaal dan te groot is.....
Groet,
jeewee
Wederom, was je er vorig jaar ook?
Wellicht in de kleine zaal achter?
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » vr 28 jan 2005, 21:55
salomon schreef: jeewee schreef: Leuk initiatief..Ik zal er zijn! Nijmegen-Zutphen is bijna een thuiswedstrijd(zeker in vergelijking met Dokkum
Zal ik dan de Lancetta's wederom in de achterbak gooien? Hoop niet dat de zaal dan te groot is.....
Groet,
jeewee
Wederom, was je er vorig jaar ook?
Wellicht in de kleine zaal achter?
Wederom ? snap de vraag niet
Jammer genoeg was ik er vorig jaar niet bij
daniel
Berichten: 1458 Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven
Bericht
door daniel » ma 07 feb 2005, 10:51
subtiel kickje...
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » ma 07 feb 2005, 15:33
Al wat bekend over de "openingstijden" ???
jeewee
Berichten: 42 Lid geworden op: wo 15 dec 2004, 12:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:
Bericht
door jeewee » ma 07 feb 2005, 21:03
met mijn "wederom" doelde ik op het feit dat ik enkele weken geleden ook al de Lancetta's achterin heb gegooid om ze aan mede forummers te laten horen..
Dit zou voor mij de eerste keer in Zutphen worden Ik wilde alleen aangeven dat mijn Lancetta's nu niet echt een concertzaal kunnen vullen(vandaar mijn opmerking over de grootte v.d. ruimte).
jeewee
Rademakers
Berichten: 199 Lid geworden op: wo 24 nov 2004, 1:57
Locatie: Rotterdam
Bericht
door Rademakers » ma 07 feb 2005, 22:20
Mocht er ooit behoefte zijn aan een forum luisterdag, dan heb ik daarvoor ruimte beschikbaar in Rotterdam (ca. 15x7x4,5 lxbxh maar eventueel ook kleiner). Indien nodig, worden piekjes van 127 dB/m getolereerd
Mvg Johan
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 07 feb 2005, 22:55
Rademakers schreef: .... een forum luisterdag, dan heb ik daarvoor ruimte beschikbaar in Rotterdam
kijk da's nou lekker dichtbij (voor mij dan). mooi aanbod!
blu_line
Berichten: 149 Lid geworden op: di 18 jan 2005, 7:48
Contacteer:
Bericht
door blu_line » di 22 feb 2005, 14:49
Nog 7 weken om je registreren !
Tot op heden zin er al 54 aanmeldingen.
mvg
ST