Mijn grote trots, een 5.1 DIY versterker komt na 2 jaar langzaam dichter bij zijn voltooing. Ik ben nog bezig met een AVR-based beveiliging en daarna kan hij in elkaar gezet worden. Ik vind dat na al die tijd die ik er in heb gestoken het oog ook wat mag. Daarom gaat mijn versterker
in een 4U behuizing uit de Pessante Dissipante Serie van Hifi2000 Http://www.hifi2000.it
deze kast beschikt over een 10mm dik aluminium frontpaneel waar iets mooi van gemaakt moet worden. Ik heb kees al gecontacteerd over zijn CNC-frees.
aangezien ik het altijd een plezier vind om alles te lezen hier, ook al post ik zelf niet veel. Vind ik dat jullie gedeeltelijk mogen meebeslissen in het ontwerp.
wat ik zelf in gedachten had:

in de uitsparing in het midden komt een PLED schermpje wat de temperatuur van de 2 koelribben + een soort van vu-meter per kanaal gaat laten zien. In het vak hieronder moet iets van een logo komen. Hoe dit er uit gaat zien weet ik nog niet goed. ik zat zelf wel aan de naam Omega Audio te denken
Wat denken jullie er op dit punt van? heeft er iemand suggesties ideeen tips?
maten van de kast zijn 165 mm hoog 485 mm breed en 10mm diep
ook heb ik nog een mooi knopje liggen maar ik weet niet goed of ik deze er in zal zetten.
knopje is de derde van links