Zo gezegt zo gedaan. Ik had nog een Visaton AL130 liggen en wou wel eens proberen wat een Beyma T2010 tweeter doet. Dus besteld en aan de slag.

De kast in de woonkamer bij hem is 40 diep en aangezien hij ze ernaast wil hangen vond hij het mooi om ze ook 40 diep te maken. Tsja, de inhoud van de kast wordt dan te groot voor de woofer, dus het achterpaneel inwendig wat naar voren geplaatst.

Het front is 4 graden naar binnen gedraait.

De twee gebroederlijk naast elkaar.

Tweeter uitfrezen m.b.v. freeshulpstuk voor kleinere diameter.
En soms gaat er ook wel eens wat mis. Aangezien ze elkaars spiegelbeeld zijn, had ik een klein foutje gemaakt bij het boren van de BR-pijp....


Maar weer opgevult en het gat aan de andere kant geboort...Na schilderen/plamuren valt dat niet meer op....









