Software waar je serie-filters mee kan ontwerpen
Moderator: Beheerdersteam
Software waar je serie-filters mee kan ontwerpen
Hoi, een vriend van me is op zoek naar software (liefst free-ware) waar je serie-filters mee kan ontwerpen.
Hij heeft het nu zonder soft gedaan maar had in het vervolg toch graag een tooltje dat hem in de juiste richting zet.
Hij heeft het nu zonder soft gedaan maar had in het vervolg toch graag een tooltje dat hem in de juiste richting zet.
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
Ehm, op m'n site onder het kopje "software" staat misschien het 1 en ander wat bruikbaar is.
(of direct naar http://home.versatel.nl/chiararomee/diy ... /index.htm)
Groet,
Edo
(of direct naar http://home.versatel.nl/chiararomee/diy ... /index.htm)
Groet,
Edo
-
luidsprekeric
Dag Edo,
Mijn eerste verzoek met een seriefilter was meteen raak.De basis layout van het filter heb ik van lcaudio.com geplukt,wat reeds beter klonk dan mijn 2 maanden oude parallelfilter,en dat opende mijn oren en ogen voor dit type filter.
Bedankt alvast voor jou software matige hulp. Er rijst wel een probleem.
Wil je mij nog leren hoe dit programma op de PC te zetten en te openen zodanig dat het gebruiksklaar is.Ik ben maar matig gebruiker en van installeren ken ik zowiezo weinig.
Wel boeit het mij om meer inzichten te verwerven in een seriefilter, daarom mijn verzoek.
Bedankt alvast, RHO jij ook bedankt,
Groetjes
Mijn eerste verzoek met een seriefilter was meteen raak.De basis layout van het filter heb ik van lcaudio.com geplukt,wat reeds beter klonk dan mijn 2 maanden oude parallelfilter,en dat opende mijn oren en ogen voor dit type filter.
Bedankt alvast voor jou software matige hulp. Er rijst wel een probleem.
Wil je mij nog leren hoe dit programma op de PC te zetten en te openen zodanig dat het gebruiksklaar is.Ik ben maar matig gebruiker en van installeren ken ik zowiezo weinig.
Wel boeit het mij om meer inzichten te verwerven in een seriefilter, daarom mijn verzoek.
Bedankt alvast, RHO jij ook bedankt,
Groetjes
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
Ha luidsprekeric,
Het installeren is erg simpel. Je pakt de .zip bestanden uit en plaatst alles in 1 map.
Sommige zijn dan al klaar voor gebruik, andere moet je nog even de .exe bestanden runnen. (nog een keer uitpakken)
Daarna zie je wat files staan, dis je kan openen in Microsoft Excel.
That's all. Hier kun je al je gegevens invoeren en het programma komt met suggesties voor de waardes.
Het installeren is erg simpel. Je pakt de .zip bestanden uit en plaatst alles in 1 map.
Sommige zijn dan al klaar voor gebruik, andere moet je nog even de .exe bestanden runnen. (nog een keer uitpakken)
Daarna zie je wat files staan, dis je kan openen in Microsoft Excel.
That's all. Hier kun je al je gegevens invoeren en het programma komt met suggesties voor de waardes.
-
luidsprekeric
Bedankt Edo,
Indien alles geinstalleerd is én werkt hoor je nog van mij.
Vooreerst moet ik een excel versie op mijn pc installeren.
Ik had je al gemaild maar de webmaster heeft er een item van gemaakt dat voldoende interessant was om apart te publiceren.
Het ging over een recente test die ik gedaan heb over weerstanden.
Zie rubriek Mox tegen cement weerstanden.
Groetjes,
Indien alles geinstalleerd is én werkt hoor je nog van mij.
Vooreerst moet ik een excel versie op mijn pc installeren.
Ik had je al gemaild maar de webmaster heeft er een item van gemaakt dat voldoende interessant was om apart te publiceren.
Het ging over een recente test die ik gedaan heb over weerstanden.
Zie rubriek Mox tegen cement weerstanden.
Groetjes,