Men neme 1 sonic t-amp, een 12V/7Ah accu en een laden. Slopen dit allen uit de doosjes en knutselen dit in een compacte verpakking in elkaar en presto een leuke classe D amp met een DC voeding die zichzelf oplaad als is uitstaat:
Beetje offtopic, maar enig idee wat voor drivers e.d. er in de Arro zitten? Lijkt me nml best interessant om eens na te bouwen, vond de Arro best leuk klinken
Duuuus... bassdriver van nog geen €40,- (ls.de) Geloof dat ik m'n nieuwe project heb gevonden Moet alleen nog ff kijken waar die tweeters te koop zijn, en dan es berekenen wat 't geintje in totaal gaat kosten
Je hebt ook die site gebruikt als bron voor jouw speakers?
Ik heb http://www.solen.ca gebruikt voor de gehele kit omdat de tweeter in heel europa toen niet te krijgen was bovendien hebben ze mooie luchtspoelen, ala tritec maar dan voor een iets betere prijs. De tweeter kan je nu ook in nederland krijgen bij
Had al ontdekt dat de woofer die in de echte zit een dubbele magneet heeft en daardoor meer laag produceert. Had er dus al rekening mee gehouden dat het minder zou zijn dan de echte Arro. Maar maybe als 'k ooit wat meer kennis heb kan 'k er altijd nog een woofer bij in klussen op een of andere manier
Niet om het een of ander maar kan je niet beter iets gaan bouwen met een seas tweetertje en een 16 cm peerlesje oid als je nu al denk een tweede midje erbij te halen. Bedenk wel dat het volume van dit ontwerp buitengewoon klein is :
4,5 liter daar haal je gewoon niet veel laag uit
Kans is groot dat er genoeg laag uit komt naar mijn smaak en dat 'r nooit wat aan veranderd hoeft te worden En het is ook maar een 'speaker voor d'r bij' projectje Hoofdzakelijk bezigheidstherapie met een leuke uitkomst
versterkertje is af met dank aan het fineer wat ik twee jaar geleden van onze onlangs overleden forumgenoot, dennis alias het fineermannetje, had gekregen.