berichten sinds laatste bezoek gaat te snel weg
Moderator: Beheerdersteam
berichten sinds laatste bezoek gaat te snel weg
Wat ik heel erg irritant vind is dat "berichten sinds je laatste bezoek"als je 2 x inlogt in een apart explorerwindow dat deze berichten verdwijnen als je met je reply klaar bent en opnieuw wilt kijken wat anderen hebben geschreven.
Kan daar iets aan worden gedaan?
Wowly
Kan daar iets aan worden gedaan?
Wowly
- audiomanics
- Contacteer:
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Ik vond het al vreemd dat het handmatig legen van mijn cache- en temp-directory geen verbetering opleverde, maar zo te zien lag het niet aan mijn PC. Verder valt het me op dat tevens alle berichten als gelezen gemarkeerd worden, zodra ik gebruik maak van de pageback-functie.
Het lijkt er haast op of er iets is gewijzigd in de afhandeling van sessions en/of cookies.
Het lijkt er haast op of er iets is gewijzigd in de afhandeling van sessions en/of cookies.
- Jan-Willem
- Contacteer:
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Dat kan op dit forum ook. Zie rechtsboven op de indexpagina van het forum: "Berichten sinds laatste bezoek".Martijn M schreef:Bij veel andere forums kun je behalve de ongelezen berichten sinds je laatste bezoek er ook voor kiezen álle ongelezen berichten weer te geven. Dat vind ik een handige functie.
Ja, dat weet ik. Je kunt echter niet alle ongelezen berichten bekijken, dus niet de berichten van voor je laatste bezoek.Marp schreef:Dat kan op dit forum ook. Zie rechtsboven op de indexpagina van het forum: "Berichten sinds laatste bezoek".Martijn M schreef:Bij veel andere forums kun je behalve de ongelezen berichten sinds je laatste bezoek er ook voor kiezen álle ongelezen berichten weer te geven. Dat vind ik een handige functie.