High Fidelity Brussel 30 sept & 1 okt 2006

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

High Fidelity Brussel 30 sept & 1 okt 2006

Bericht door Roland »

Hoi

Ik sta as weekend op de High Fidelity in Brussel. Gaan daar nog meer forumleden heen? Ik demonstreer met de Azumi mini tl luidsprekers en hopelijk met een fullrange hoorn. ( En de Super T-Amp, die is waarschijnlijk niet meer te houden, zodra we eenmaal de grens over zijn met Nederland :roll: dus dat belooft wat ).

Gelijk rechts na de ingang, gegarandeerd Diana Krall vrije demo ruimte. Mijn broer neemt foto's van de gehele beurs. Als het niet als hinderlijk* ervaren wordt zal ik hier een beurs verslag neerzetten als ik weer terug ben.

http://highfidelitybelgium.be/

Groeten Roland
(*als in commercie).
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Re: High Fidelity Brussel 30 sept & 1 okt 2006

Bericht door KT88 »

Roland schreef:
( En de Super T-Amp, die is waarschijnlijk niet meer te houden, zodra we eenmaal de grens over zijn met Nederland :roll: dus dat belooft wat ).
LOL!

Veel succes Roland, en bedenk maar: wat Behringer kan, kan jij nog veel beter!
Dus een buisje erbij in, met een paar LEDjes erachter en je kan het dubbele vragen voor je T-amp :twisted:
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Haha

Ik zit zelfs te twijfelen of ik niet toch stiekum met die ***** sterren spitzenklasse/ best buy/ aanrader/ integrated amp van 500,- euro zal gaan demonstreren.

Tempting, tempting... en dan in het midden laten wat er nu precies "versterkt".

Zal Sander wel eens een mailtje sturen. Er zijn in 2006 ook nog steeds "jaren 80 versterkers met fijne specificaties" Ga hier het merk niet noemen maar ben erg teleurgesteld in een bepaald budget merk uit een grote universiteits stad in de UK waar ik toendertijd 500,- euro voor gelapt heb.

Morgen nog de laatse diffusors in elkaar zetten en dan ben ik er klaar voor. Erg spannend.

Groet Roland
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi

Dit topic mag eigenlijk wel naar kant en klaar. Wel een event niet diy.

Groeten Roland
Gebruikersavatar
GeertJ
Berichten: 170
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 19:06
Locatie: Gent - België

Bericht door GeertJ »

ik kom normaal eens langs, zal zeker eens een bezoekje brengen aan je stand!
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Leuk

Groeten Roland
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

je mag mij zeker op zaterdag verwachten en in alle geval veel succes
audioot
Gebruikersavatar
Aquilon
In memoriam †
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 09 feb 2005, 18:08
Locatie: Gent (België)

Bericht door Aquilon »

ik spring ook zeker eens binnen, wil wel eens die zo bekritiseerde Super T-amp horen :-)

bart
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi allemaal

Zo dat ging erg goed daar in Brussel. Ik heb een verslag op mijn site gezet.

http://www.crafty.nl/nieuws/ni_foto_1.php

Vanaf pagina twee staan er foto's van de andere exposanten.

Groeten Roland
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Roland schreef:
Hoi allemaal

Zo dat ging erg goed daar in Brussel. Ik heb een verslag op mijn site gezet.

http://www.crafty.nl/nieuws/ni_foto_1.php

Vanaf pagina twee staan er foto's van de andere exposanten.

Groeten Roland
Mooi verslag Roland... best spannend zo'n onderneming
naar Brussel.. :) :)

Trends audio TA-10 versterker €129,- zo een klasse D 2*15 watt
Die wil wel ik eens beluisteren ..
zou zeggen neem waat mee naat Beetsterzwaag inkl.
kabels en snoeren ... eh we zien wel :)

en diffusors voor akoestiek verbetering???
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi Weidok

Het lastige is dat ik nog steeds mijn rijbewijs niet heb. De diffusors zijn zo gemaakt dat ze transportable zijn. Dus als ik met iemand uit Groningen mee kan rijden die een busje heeft? (hmm das wel erg veel gevraagd)

Groeten Roland
Plaats reactie