Dus misschien wordt het tijd om te gaan kijken naar wat nieuws. Het zou dan mooi zijn als ik ook SACD's kan spelen. Hoeft enkel stereo te zijn. Echter wil ik wel dat er balanced uitgangen op zitten. En daar is ook meteen het probleem: voor normaal geld vind je dat amper
Na wat zoeken kom je dan toch in China terecht. Het land waar het highend spul nog voor leuke prijzen te koop is. Invoeren en verzendkosten zijn echter niet leuk.
Nu vond ik echter bij een Duits bedrijv deze speler:

Ziet er netjes uit, heeft zowel cinche als XLR, PCM1738 DAC HDCD decoder, nette opbouw, goed loopwerk.... Wat wil je nog meer
De vraag is: heeft een van jullie misschien dit apparaat al een keer gezien of gehoord?








