Waaron zetten we niet een van de creatie's alhier op de site van ZBA, zeg maar de index.php/home pagina.
Hardstikke leuk. Iedere maand een verkiezing welke creatie op de voorpagina mag staan!! Ik zou het wel een eer vinden als mijn refmon op de pagina zou komen te staan.
Daarbij zou het de mensen ook inspireren om zijn spulletjes goed af te werken zodat we van dat "MDF-imago met loshangende 220-draadjes" afkomen
Wat vinden jullie ervan???? Leuk ideetje?
Wowly
