Het is een subwoofer van 115x37x44cm in een transmissielijn behuizing die berekent is met CAAD. Afgewerkt in hoogglans zwart.
De final pictures

Moderator: Beheerdersteam

Prestaties: LAAG HEEL LAAG (qua weergave dan herho schreef:En hoe zit het met de prestaties?
Dank je. Het hoogglans was een ramp om het naar mijn eigen mening netjes genoeg te krijgen. Maar na 2 lagen grondverf en na 3 lagen hoogglans zwart (daar tussen iedere keer opschuren en polijsten) is het toch naar mn zin geworden. T luidsprekerdoek is percies de helf van de subwoofer en geeft idd een mooi afgewerkt uiterlijk.voodooless schreef:Erg mooi geworden. Dat speakerdoek is wel nodig met zo'n woofer. Het geeft het geheel een luxe uitstraling.
Kees,audiomanics schreef:Leuke donderkei!
Als ie mat zwart was zou ik denken dat je alleen deathmetal of speedrock zou draaien![]()
Wel nog even een paar vraagjes over het doek:
- Is het frame dik genoeg dat de speaker er niet tegen aan klappert? (dit soort speakers hebben toch een redelijk grote Xmax..)
-Is het doek open en stijf genoeg zodat het niet steeds de bewegingen van het conus volgt?
Kees
Ja wat zal ik er van zeggen. Het is absoluut niet door een proffesional gedaan maar door een student van 20Martijn M schreef:Net afgewerkt zeg! Ik vind het hoogglans erg mooi. Hoe heb je dat zo strak gekregen? Op deze afbeeldingen zie je geen fouten. Lijkt wel haast door een professionele spuiter gedaan. Tips? Ik wil dat ook wel eens proberen.
Da's beter dan ik had verwacht met zulke sub.hovingtim schreef:Prestaties: LAAG HEEL LAAG (qua weergave dan herho schreef:En hoe zit het met de prestaties?) het is een woofer die de ik inzet vanaf 45hz en geeft door tot en met 27hz. Inclusief een kleine bassboost van een zelfbouw subwoofer eq is hij vlak tot 25hz. Al om al niet slecht. Ben er best erg tevreden mee. Het volgende project hou ik alleen wel meer voortgang in
rho schreef:Ohja, helemaal vergeten te zeggen dat dat ik die hoogglans en dat speakerdoek ook wel fraai vind. Als je het speakerdoek weghaalt is het jammer dat er zo'n lelijke sub in die mooie kast steekt. Doek er dus op laten en dan ziet ie echt fraai uit.