Nou de topictitel zegt genoeg. Ik heb nog een 12 inch subwoofer liggen die ik in een 60 liter kastje wil gooien... De speaker ziet er nog goed uit.. aleen zit er een deuk in de stofkap. Ik weet een paar manieren om ze eruit te halen.. jullie misschien nog meer ideeen?
Dit is wat ik als oplossing zie:
- Met de stofzuiger
- Met een stuk stevig gaffa
Dustcap/Stofkap ingedeukt
Moderator: Beheerdersteam
- Jan-Willem
- Contacteer:
Stofzuiger werkt goed genoeg. Tip als je een zuigkracht regelaar er op hebt zitten (zon schuifje bij het eind van de slang) schuif hem helemaal open en schuif hem net zo lang verder dicht totdat de stofzuiger redelijk goede grip heeft. Dan voorzichtjes naar buitentrekken en voila klaar.
Gaffa lijkt me geen optie. Op het moment dat je de gaffa zelf er af wilt halen is de kans dat je de stofkap beschadigt groter. Laat staan de lijmresten
Gaffa lijkt me geen optie. Op het moment dat je de gaffa zelf er af wilt halen is de kans dat je de stofkap beschadigt groter. Laat staan de lijmresten
- Jan-Willem
- Contacteer:
Helaas.. ik ben een hele poos bezig geweest. Het is alleen zo dat het een erg stijve kap is. NU heb ik het ook opelost... aleen minder professioneel. Ik heb namelijk een heel klein gaatje gemaakt, en daar een heel klein schroefje in gedraaid, aan deze schroef heb ik getrokken, en toen ging hij eruit. Helaas wel een gaatje in de kap.. maar dat valt niet zo erg op.hovingtim schreef:Stofzuiger werkt goed genoeg. Tip als je een zuigkracht regelaar er op hebt zitten (zon schuifje bij het eind van de slang) schuif hem helemaal open en schuif hem net zo lang verder dicht totdat de stofzuiger redelijk goede grip heeft. Dan voorzichtjes naar buitentrekken en voila klaar.