Inderdaad, twee/drie maandjes geleden aangekomen en nu druk op zoek naar een huisje waar mijn speakers beter tot hun recht komenHenkjan schreef:hé, je bent weer in t land?
Inschrijving Luisterdag Breda 2 is open!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Sorry, ik kwam misschien wat narrig over, zo was het zeker niet bedoeld.FrankG schreef:Heu ...
De paratjoep is volledig zelfgebouwd
De A21 is gemodificeert.
alleen de C2 is volledig origineel.
Maar geen probleem hoor, is een pak minder om mee te sleuren.
Maar ik had nog een bepaalde ervaring met fabrieksapparatuur van de vorige luisterdag in mijn hoofd zitten....
Die Paratjoeb is uiteraard zeer welkom, maar gelukkig denkt Wowly er net zo over als ik zie ik!
Ik ben overigens wel heel benieuwd naar enige vorm van UcD700 of de gemodificeerde versie van de 400 van Sander Sassen (komt die nu ook eens langs? ) .
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Ja, ja, ik ben van de partij!
De klasse-A versterkers zoals nu in ontwikkeling voor de Elektuur Special gaan mee, alsmede de UcD400 mono-blokken, verder wellicht een stel Silverado's.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
De klasse-A versterkers zoals nu in ontwikkeling voor de Elektuur Special gaan mee, alsmede de UcD400 mono-blokken, verder wellicht een stel Silverado's.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Helaas, ik weet wat je bedoelt, en de mening zijn daar over verdeeld. De persoon die toen die apparatuur heeft geregeld is inmiddels overleden, en kan dus ook niet meer voor allerhande kabels en toebehoren zorgen, evenals referentie apparatuur. We zullen het dus nu moeten doen zonder zijn hulp en connecties en zorgen dat we juiste netkabels, interlinks, luidsprekersnoeren mee moeten nemen.KT88 schreef:Sorry, ik kwam misschien wat narrig over, zo was het zeker niet bedoeld.
Maar ik had nog een bepaalde ervaring met fabrieksapparatuur van de vorige luisterdag in mijn hoofd zitten....
e.e.a. wordt nog uitgebreid gevraagd en op een rijtje gezet natuurlijk..
Wowly
PS: zoals ik al eerder zei, de dag gaat weer geheid veel te snel voorbij
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Ben ook graag erbij.
Kan desgewenst meebrengen:
- De Kwadrant (prototype Concave) http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... &start=165
- De A4 hopelijk met de Scan Speak D3004/6600 of D2409/7100 tweeter.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... c&start=15
- Esound met Tent Clock http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=1747
- Audyn Com + Audyn Amp + UCD 400
- Belgisch gebak en natuurlijk Leonidas!
Ik kom vanuit Antwerpen. Als iemand wil mee rijden / mee sjouwen, graag welkom.
Ed.
Kan desgewenst meebrengen:
- De Kwadrant (prototype Concave) http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... &start=165
- De A4 hopelijk met de Scan Speak D3004/6600 of D2409/7100 tweeter.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... c&start=15
- Esound met Tent Clock http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=1747
- Audyn Com + Audyn Amp + UCD 400
- Belgisch gebak en natuurlijk Leonidas!
Ik kom vanuit Antwerpen. Als iemand wil mee rijden / mee sjouwen, graag welkom.
Ed.
Ik zou ook graag komen onder voorbehoud dat ik nog vrij kan nemen van mijn werk.
Ik zou eventueel mee kunnen nemen:
Mark levinson 331 eindversterker.
Ik ben aan het bouwen de soup van Tony Gee, echter vandaag begonnen met de demontage omdat ik e.e.a. wil verranderen, tevens niet echt handig om mee te nemen, compleet zitten ze op ca 65-70 kilo per stuk.
Misschien dat ik het in de toekomst overweeg. De ML weegt BTW al een kleine 50 kilo.
Graag zou ik aan deze dag deelnemen om de zelfbouwversterkers te horen om te kijken wat deze presteren.
Ik zou eventueel mee kunnen nemen:
Mark levinson 331 eindversterker.
Ik ben aan het bouwen de soup van Tony Gee, echter vandaag begonnen met de demontage omdat ik e.e.a. wil verranderen, tevens niet echt handig om mee te nemen, compleet zitten ze op ca 65-70 kilo per stuk.
Misschien dat ik het in de toekomst overweeg. De ML weegt BTW al een kleine 50 kilo.
Graag zou ik aan deze dag deelnemen om de zelfbouwversterkers te horen om te kijken wat deze presteren.
Goed, fff wordt nog in de lijst gezet, en doppedoos en daddy mogen natúúrlijk altijd komen!!!!!
Er komt voorlopig een slot op de inschrijvingen omdat we anders met te veel luitjes zijn om goed te kunnen luisteren. Ik heb enkele mensen nog uitgenodigd, en mochten deze alsnog komen zijn ook zij nog vrij om te komen. Mochten deze niet komen zullen mensen die als eerste op de wachtlijst (de eersten die hierna reageren in dit topic) staan ingevoegd worden...Ik denk dat degenen die zéker wilde komen zich al hebben ingeschreven, dus ik verwacht niet al te veel problemen......
Wowly
Er komt voorlopig een slot op de inschrijvingen omdat we anders met te veel luitjes zijn om goed te kunnen luisteren. Ik heb enkele mensen nog uitgenodigd, en mochten deze alsnog komen zijn ook zij nog vrij om te komen. Mochten deze niet komen zullen mensen die als eerste op de wachtlijst (de eersten die hierna reageren in dit topic) staan ingevoegd worden...Ik denk dat degenen die zéker wilde komen zich al hebben ingeschreven, dus ik verwacht niet al te veel problemen......
Wowly
Gweldig, ik zie dat er veel mooie zelfbouw spulletjes voorbij komen in de lijstWowly schreef:Goed, fff wordt nog in de lijst gezet, en doppedoos en daddy mogen natúúrlijk altijd komen!!!!!
Er komt voorlopig een slot op de inschrijvingen omdat we anders met te veel luitjes zijn om goed te kunnen luisteren. Ik heb enkele mensen nog uitgenodigd, en mochten deze alsnog komen zijn ook zij nog vrij om te komen. Mochten deze niet komen zullen mensen die als eerste op de wachtlijst (de eersten die hierna reageren in dit topic) staan ingevoegd worden...Ik denk dat degenen die zéker wilde komen zich al hebben ingeschreven, dus ik verwacht niet al te veel problemen......
Wowly
't Kan zijn dat ik m'n P06 (phono-pre van ESP) in een mooi doosje heb steken tegen dan. De AMP6 (klasse D, zoals die van Indoubt) zal in hetzelfde soort kastje komen. Ik moet enkel het hout nog kiezen en dan kan ik beginnen frezen. Het ontwerpje ligt klaar. Veel werk is 't niet, maar ik heb ook niet echt veel tijd om er aan te werken.
Ik lees zojuist dat FFF zijn ML wil vergelijken op verschillende luidsprekers. Dat wordt wat lastig, omdat het een luisterdag is, geen klooidag. er zitten wel wat klooiuurtjes bij, maar het merendeel is gewoon zitten en luisteren naar de creatie's. Ik kan wel in een van de klooi-uurtjes een mini-shootout proberen te regelen met wat andere versterkers. Is dat misschien wat?
Wowly
Wowly
Hoi, klooien hoeft van mij absoluut niet.Wowly schreef:Ik lees zojuist dat FFF zijn ML wil vergelijken op verschillende luidsprekers. Dat wordt wat lastig, omdat het een luisterdag is, geen klooidag. er zitten wel wat klooiuurtjes bij, maar het merendeel is gewoon zitten en luisteren naar de creatie's. Ik kan wel in een van de klooi-uurtjes een mini-shootout proberen te regelen met wat andere versterkers. Is dat misschien wat?
Wowly
(sterker nog daar vond ik mijn Ml zelfs 2dehands te duur voor)
Nee, mijn interesse gaat vooral uit naar het horen van de Hypex modules die er gemaakt zijn. Eventueel wil ik de Ml meenemen als referentie om te horen wat de klankmatige verschillen zijn. Ik overweeg de overstap te maken naar klasse D, omdat dat veel geld scheelt in investering, maar ook in stroom en ruimte.
Tevens ben ik benieuwd naar de zelfbouw speakers, met name de Avalon clone van Frank (kijken wat er anders is dan tenopzichte van wat hier staat) en ook de scan speak units (die spreken me ook erg aan).
Verder lijkt het me een mooie dag om ervaringen uit te wisselen.
Maar mocht je zeggen dta je een versterker avondje wil inlassen hou ik me ook van harte aanbevolen, ik ben erg benieuwd naar de verschillende versterkers, met name de zelfbouw klasse D's dus.
In dat geval zit je toch nog goed. Mijn UcD, die van Sander en die van Jeroen zullen er zijn, dus er is genoeg te horen......
Jummie, ik krijg er weer echt zin in, binnenkort eens de opzet maken en dan kan iedereen zijn aanpassingen hieraan doorgeven zodat we over een maandje weer lekker aan de gang kunnen gaan.
Zit nu lekker te luisteren naar mijn setje, Family man van Mike Oldfield....heerlijk
Wowly
Jummie, ik krijg er weer echt zin in, binnenkort eens de opzet maken en dan kan iedereen zijn aanpassingen hieraan doorgeven zodat we over een maandje weer lekker aan de gang kunnen gaan.
Zit nu lekker te luisteren naar mijn setje, Family man van Mike Oldfield....heerlijk
Wowly
Vertel???KT88 schreef:Maar wie uitsluitend CD/DVD gebruikt, heeft toch helemaal geen voortrap nodig?
Als je een goede oplossing hebt gooi ik graag mijn mid-end pre eruit, kost alleen kwaliteit...
Ben erg benieuwd naar je pre's.
Buizen voorversterker lijkt me erg mooi, omdat ik al een vrij analistische set heb. (en ik zoek wel power in de eindtrap dus buizen eind overweg ik nog niet).

