vanzelf berichten gelezen

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

vanzelf berichten gelezen

Bericht door Henkjan »

ik merk dat al vrij snel nadat ik t forum open, en ik niet direct lees, dat phpbb dan besluit dat ik alles gelezen heb, ik zie dan niet meer wat de nieuwe berichten zijn. hebben andere mensen hier ook last van, en valt er wat aan te doen?
Maurice
Contacteer:

Re: vanzelf berichten gelezen

Bericht door Maurice »

Henkjan schreef:
ik merk dat al vrij snel nadat ik t forum open, en ik niet direct lees, dat phpbb dan besluit dat ik alles gelezen heb, ik zie dan niet meer wat de nieuwe berichten zijn. hebben andere mensen hier ook last van, en valt er wat aan te doen?
Ik dacht dat dit te maken heeft met de cookie instellingen van de forumsoftware.

Ga naar: administratiepaneel >> algemeen beheer >> configuratie en zoek dan naar cookie instellingen.
Speel dan eens met de sessielengte. Volgens mij is het zo dat als je die langer maakt dat het dan ook langer duurt voordat de nieuwe berichten verlopen.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

staat op een uur, zou lang genoeg moeten zijn..... voor m'n gevoel duurt t veel korter dat alles als gelezen gemarkeerd is
Sander
Voormalige hoster
Contacteer:

Bericht door Sander »

Indien je een niet-stabiele verbinding hebt kunnen je cookies ook ge-reset worden.
Standaard tijd = een uur idd, werkt perfect.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”