PHY-HP kast ontwerp?

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

nietofwel schreef:
Hallo weidok,


Ik ben dus nu op zoek naar een goede spoel en een condensator. Als m’n OV weer geldig is reis ik maar weer Haarlem voor wat nieuwe filtercomponenten. Tot die tijd kan ik nog even nadenken.

Van fouten kan je leren.. :) :)

Arjen .

PS. speel je nog steeds met de PS1?
Zo'n mooie bandspoel van Mundorf??

De PS1 gebruik ik nog steeds .. naast de normale cdspeler
en de muzikaliteit van de ps1 blijft mij verbazen :)
nietofwel
Berichten: 37
Lid geworden op: di 17 mei 2005, 20:15

Bericht door nietofwel »

Jep, aan de bandspoel v. Mundorf en verder aan condensatoren van Jensen.

En inderdaad de PS1 heeft zeker muziekkwaliteit!!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”