Zo'n mooie bandspoel van Mundorf??nietofwel schreef:Hallo weidok,
Ik ben dus nu op zoek naar een goede spoel en een condensator. Als m’n OV weer geldig is reis ik maar weer Haarlem voor wat nieuwe filtercomponenten. Tot die tijd kan ik nog even nadenken.
Van fouten kan je leren..![]()
![]()
Arjen .
PS. speel je nog steeds met de PS1?
De PS1 gebruik ik nog steeds .. naast de normale cdspeler
en de muzikaliteit van de ps1 blijft mij verbazen
