dynaudio 30W100XL t/s parameters gezocht.

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Wim J
Berichten: 17
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 0:03

dynaudio 30W100XL t/s parameters gezocht.

Bericht door Wim J »

Wie kan me aan de T/S parameters helpen van deze jongen 30W100XL, evenals van zijn passieve variant 30WSL

Dank je wel,,

WJ
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12450
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Wim J
Berichten: 17
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 0:03

Bericht door Wim J »

Dank je,

Zijn er nog meer gegevens beschikbaar, dit zijn echt de basics (het is een begin)
En waar vind ik meer over de passieve radiator?

WJ
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12450
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

gewoon goed googlen dan kom je een heel eind. :)

http://www.diyaudio.com/forums/showthread/t-44916.html

En kijk eens op http://www.thielesmall.com/database.asp#, daat staat de 4 en 8 ohmige versie met alle spec's erbij :) (zoeken op dynaudio, dan zie je hem vanzelf in het rijtje staan)

oftewel:

8 ohmige versie:

http://www.thielesmall.com/include/deta ... 60&dtype=1

4 ohmige versie:

http://www.thielesmall.com/include/deta ... 59&dtype=1

Je kan overigens dynaudio ook fftjes mailen voor spec's, vaak krijg je die wel.
Wim J
Berichten: 17
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 0:03

Bericht door Wim J »

thanx B-force. De .be versie van google is blijkbaar niet zo uitgebreid als de jouwe, want ondanks het betere google werk heb ik onderstaande links niet gevonden.

thx.

WJ
Rudy
Berichten: 1526
Lid geworden op: ma 29 nov 2004, 12:59
Locatie: Belgie

Bericht door Rudy »

http://www.gattiweb.com/dynaudio.html

Stond toevallig ook deze week op diyaudio..
Wim J
Berichten: 17
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 0:03

Bericht door Wim J »

Da's pas een heel waardevolel link, Rudy.
Zeer veel Dynaudio units met complete datasheets.

Iemand met meer info over de Slave unit? Of kan ik de parameters van de actieve variant overnemen? (Vas, Sd, Mms, Xmax?)

WJ
Plaats reactie