Anyhow: even om een idee te krijgen van het uiteindelijk resultaat..

De inzet laat een beetje het effect zien van Birdseye... Ik zal deze versterker maar Howard noemen.. staat er ook al op tenslotte.
Kees
Moderator: Beheerdersteam


Niet echt peanuts, maar het resultaat mag er zeker en vast wezen.audiomanics schreef:Ja mag je vragen...
Glasstralen kost me helemaal niets nakkes nada.
Voor anodiseren is een minimaal orderbedrag van 50 euro ex. btw plus verzendkosten (bij Aldor Plating in Weert, gespecialiseerd in ligubere legeringen). Je moet heel wat aluminium inleveren om boven het minimum orderbedrag uit te komen.. daar kom je met drie kasten nog niet aan. Dus ik was alles bij elkaar 74,98 euro krijt (order + verzend verpakking + btw)
Kees