Hallo Jeroen,jeroen_d schreef:Vanmiddag ben ik bezig geweest de High Grade voeding te kopiëren. Je ziet nog geen relais, dat heeft pas zin zodra ik gekozen heb voor een circuit voor DC-beveiliging. Ik denk wat dat betreft aan iets dat zoveel mogelijk lijkt op het ontwerp van Hypex. Ook de +/-12 V DC voeding zit er nog niet op, komt later wel. Wel zie je met discrete onderdelen, zie torretje en rode condensator, het aanstuurcircuitje voor AMP ON dat ik met standaardcomponenten heb opgebouwd.
Mijn implemenatie van het AMP ON circuit. Die 2K2 zat ook op de print van Hypex.
Voor mijn eigen knutselwerkjes maak ik dankbaar gebruik van de door jou gemaakte schema's. (waarvoor dank!). Ik heb er echter een vraag over: heb jij enig idee waarvoor de 2k2 weerstand is in het amp-on schema?
Jan



