filter voor 2wegje
Moderator: Beheerdersteam
sry voor de late reactie. maar nu zijn we er weer. vandaag het filter ineen geslodeert met een electronisch meer begaafde vriend. de tangband doe bijna niks de woofer is okee. ik heb ook c1 en c2 vervangen voor de gemakelijkheid om aan het spul te komen. ze zijn nu 66 en 0.66
@SARK
ik zou nie weten wat het aparat doet maar het zou kunnen dat het een rollenbank is.
@SARK
ik zou nie weten wat het aparat doet maar het zou kunnen dat het een rollenbank is.
ik ben overgestapt naar een 1e orde filter en moet morgen de spullen gaan halen een Ctje van 0,995 uF dus ik schat dat da 1 zal worden en een spoel van 3,183 mH maken. nu speelt ie eindelijk een beetje behoorlijk. ik ben samen met pap een hele dag bezig geweest met ales te proberen maar uiteindelijk hebben we bijna alles weg gelaten. morge meer nieuws.
groetjes jago
groetjes jago
