ik heb van mijn oma een paar mfb 567 gekregen. ik gebruik ze als boxen voor de pc nu vraag ik mij af wat de beste manier is om ze aan te sluiten, ik heb ze nu met een 3.5 mm pluchje in de luidspreker uitgang van de pc gestoken en ben een beetje teleur gestelt. het zij actieve speakers met een versterker van 60 watt nu klinken ze een beetje flouw en gaan helemaal niet hard. ik zoek dus een liefst niet te dure oplossing om ze beter te laten kilnken.
groetjes jago
mfb aan pc
Moderator: Beheerdersteam
ik geprobeert op het blauwe stekertje en er komt geen geluid uit ....
de sound kaart is een standaart romel ding dat er standaart in zat iets van soundMAX digital audio. mischien moet ik die maar gewoon is vervangen. zijn er buget vriendelijke soundkaats die goed presteren en naar wat moet ik kijken als ik een andere wil kopen.
groetjes jago
de sound kaart is een standaart romel ding dat er standaart in zat iets van soundMAX digital audio. mischien moet ik die maar gewoon is vervangen. zijn er buget vriendelijke soundkaats die goed presteren en naar wat moet ik kijken als ik een andere wil kopen.
groetjes jago
Geluidskaart hoeft niet het probleem te zijn, die SOUNDMAX is niet echt geweldig maar moet zeker een paar actieve speakers aan kunnen sturen, zeker als daar 60W versterking in zit.
Ik zou toch eens kijken naar de aansluitingen of alles wel fris is.
Hang er anders even een losse mp3 speler aan, als die het wel goed doet is er misschien toch iets mis met de geluidskaart anders met de MFB..
Ik zou toch eens kijken naar de aansluitingen of alles wel fris is.
Hang er anders even een losse mp3 speler aan, als die het wel goed doet is er misschien toch iets mis met de geluidskaart anders met de MFB..
