Hoe versleep je die kasten nou naar de volgende verdieping? Hijskraan?
mvg,
Montana
Ik kan ze alleen niet meer pakken.
De kasten zijn ook lastig kwa vorm , ze hebben altijd de neigin om uit je handen te schuiven.
Ik heb ze gisteren nog eens op de weegschaal gezet en het gewicht is weer gezakt tot 92 kilo. Dat komt door de uitsparingen voor de speakers in de panelen en de hoeken die er zijn afgezaagd.
Nu komt er nog wel helemaal rondom een laag van 3mm mdf rond en daar dan het fineer op.
Wel met 2 man krijg je die kasten "goed" verplaatst. alsinds ze zullen op zijn plaats geraken.
Mooi zeg! Als je de kast wat slanker wil laten ogen zou je de zaagsnede wellicht wat verder naar de woofer moeten laten doorlopen.. Zoals "the original"
Hoe versleep je die kasten nou naar de volgende verdieping? Hijskraan?
En opeens wat mijn vrouwtje daar.
Naar aanleiding van iemand anders zijn post "lees montana", kwam ze te weten dat de schuine kanten niet volgens tekening waren.
We waren aan het proberen om de kasten wat robuster te maken. Maaar dat was zonder mijn vrouwtje gerekend.
Dus we hebben ze kunnen aanpassen ::) , terug de zaag erin.
Mijn vrouw wou ze slanker hebben. ;D
Ondertussen hebben we de 2de kast ook gezaagd.
Alle facetten zitten eraan nu.
Nu nog volledig bekleden met 3mm MDF en daarna het fineer erop.
Die 3mm mdf dient om het fineer mooit te laten uitkomen, zodat er geen aftekening komt van de lagen.
Ik was effe op Kreta! In de buurt van Rethymon de boel onveilig maken! Wat rijden ze daar lekker aso en van een helm hebben ze ook niet gehoord. Ga je dan iets erder het land in dan zitten de verkeersborden vol met kogelgaten! Dus kon niet antwoorden
NIet elke speaker moet zo gespierd lijken als de Jm Labs. Allles zo zijn "karakter" he.. Zijn erg mooi zo!
Hij heeft zijn doel behaald .Voor eind augustus de 2 eerste eidolon visions in het volledige 3mm MDF klaar.
De andere 2 kasten is hij nu aan het gelijkfrezen om de spaanplaten ertegen te lijmen.
De rechtse van het 2de paar is reeds gedaan.
En de eerste grondlak van de onderkant erop. Dit is alleen voor de onderkant.We gaan fineren tot tegen de voet, dat wil zeggen dat op de onderkant nog zo een 1.5cm fineer komt.