Aparte vermelding commerciël belang forumlid
Moderator: Beheerdersteam
Aparte vermelding commerciël belang forumlid
Hoi
Zoals in hifi gerelateerd te lezen valt ben ik mijn eigen bedrijfje begonnen in luidsprekers, versterkers en filteronderdelen.
Ik wil graag aan de discussies op dit forum blijven meedoen. En stel voor dat we forumleden die een commerciële belang dienen, bepaalde regels opleggen zodat duidelijk is dat de bijdrage van deze forumleden mogelijk gekleurd is.
In mijn geval zou het een idee zijn om onder mijn bijdragen dit neer te zetten:
Fabrikant & handelaar of Deelnemer met commerciël belang
Wat vinden jullie van dit voorstel?
groeten Roland
Zoals in hifi gerelateerd te lezen valt ben ik mijn eigen bedrijfje begonnen in luidsprekers, versterkers en filteronderdelen.
Ik wil graag aan de discussies op dit forum blijven meedoen. En stel voor dat we forumleden die een commerciële belang dienen, bepaalde regels opleggen zodat duidelijk is dat de bijdrage van deze forumleden mogelijk gekleurd is.
In mijn geval zou het een idee zijn om onder mijn bijdragen dit neer te zetten:
Fabrikant & handelaar of Deelnemer met commerciël belang
Wat vinden jullie van dit voorstel?
groeten Roland
Laatst gewijzigd door Roland op di 11 jul 2006, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Tsja, ik denk dat als je post dat onderdelen bij jouw te bestellen zijn in antwoord op een vraag van iemand over de verkrijgbaarheid van een bepaald onderdeel er een commercieel belang is.
Op het moment dat je iemand vertelt dat een 0.71-mm spoel niet geschikt is voor een filter voor de lage-tonen luidspreker in een twee-weg systeem vind ik dit geen commerciele post, da's puur een stuk advies geven.
Misschien moet je gewoon netzoals ik een url in je signature zetten, dan is voor iedereen duidelijk wie je bent en wat je doet?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Op het moment dat je iemand vertelt dat een 0.71-mm spoel niet geschikt is voor een filter voor de lage-tonen luidspreker in een twee-weg systeem vind ik dit geen commerciele post, da's puur een stuk advies geven.
Misschien moet je gewoon netzoals ik een url in je signature zetten, dan is voor iedereen duidelijk wie je bent en wat je doet?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ha ha, dat is een goeie Sander, uit jouw sig is nog steeds niet op te maken wat je voor je brood doetSSassen schreef:Misschien moet je gewoon netzoals ik een url in je signature zetten, dan is voor iedereen duidelijk wie je bent en wat je doet?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Maar je suggestie is idd wel een heel goeie. Denk dat als Ronald als forumlid gewoon mee blijft forummen zoals ie in het verleden deed, het geen probleem is. Maar adviezen die duidelijk naar zijn eigen nering verwijzen, door bv zijn eigen gevoerde componenten te adviseren, is denk ik een stap te ver.
Het blijft lastig zoiets.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Ben ik nog steeds een mysterie voor je Peter
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Dat zei ik nu ook weer niet...

Maar wbt forummers met een commercieëel belang in onze hobby is het hoe zij er mee om gaan. Ga je echt reclame maken, wat Ronald toch wel doet met zijn post in "Hifi Gerelateerd" of geef je alleen technisch advies/hulp zoals bv JP van Hypex het doet.
Aan de andere kant is het ook wel weer leuk om te lezen dat Roland deze toch wel erg avontuurlijke stap durft te nemen.
Maar wbt forummers met een commercieëel belang in onze hobby is het hoe zij er mee om gaan. Ga je echt reclame maken, wat Ronald toch wel doet met zijn post in "Hifi Gerelateerd" of geef je alleen technisch advies/hulp zoals bv JP van Hypex het doet.
Aan de andere kant is het ook wel weer leuk om te lezen dat Roland deze toch wel erg avontuurlijke stap durft te nemen.
Hoi Henk Jan
Zou het een idee zijn als jij http://www.juoiga.nl/ bij je signature zet? Niet om te katten, maar ik denk dat het een goed idee is om net zoals op bijvoorbeeld HIFI-FORUM.de duidelijker te maken wat de belangen van de verschillende leden zijn.
Groeten Roland
Zou het een idee zijn als jij http://www.juoiga.nl/ bij je signature zet? Niet om te katten, maar ik denk dat het een goed idee is om net zoals op bijvoorbeeld HIFI-FORUM.de duidelijker te maken wat de belangen van de verschillende leden zijn.
Groeten Roland
Hallo Henkjan,
Denk dat er best verschil is aan te geven tussen aanprijzen van iets of raad geven. Zie ook mijn voorbeeld van JP.
Als Roland als Roland blijft posten en de zaken goed gescheiden weet te houden is er weinig aan de hand. Wmb mag ie dan best een verwijzing naar zijn nering onder het WWW-knopje zetten.
Is denk ook beter voor Roland zelf. Op andere fora blijkt nl dat expliciet naar je eigen nering verwijzen als een boemerang tegen je keert. Er blijft altijd een zekere haat-liefde verhouding bestaan tussen klant en leverancier.
Denk dat er best verschil is aan te geven tussen aanprijzen van iets of raad geven. Zie ook mijn voorbeeld van JP.
Als Roland als Roland blijft posten en de zaken goed gescheiden weet te houden is er weinig aan de hand. Wmb mag ie dan best een verwijzing naar zijn nering onder het WWW-knopje zetten.
Is denk ook beter voor Roland zelf. Op andere fora blijkt nl dat expliciet naar je eigen nering verwijzen als een boemerang tegen je keert. Er blijft altijd een zekere haat-liefde verhouding bestaan tussen klant en leverancier.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Mja, ik denk dat JP van Hypex een schoolvoorbeeld is hoe iemand toch prima commentaar kan geven op z'n producten zonder gelijk een verkooppraatje te houden. Het andere uiterste hebben we echter ook gezien, zoals de vreemde posts na de DDIY2006 van een aantal nieuwkomers met hetzelfde IP-nummer die de daar gedemonstreerde commerciele spullen hier kwamen aanprijzen.
Ik denk dat Roland zelf prima aanvoelt wanneer iets commercieel is of niet, het feit dat hij de moeite neemt om hier twee topics over te openen geeft voor mij al aan dat hij donders goed weet waar de schoen wringt. M'n complimenten daarvoor, daarmee voorkom je een hoop gezeur en vraagtekens.
Ik denk niet dat Roland opeens links en rechts z'n eigen waar gaat aanprijzen, dat zou toch bijzonder 'out of character' zijn voor hem. Wellicht dat hij iemand voorstelt eens zijn producten te bekijken, maar d'r dan ook bij vermeldt dat hij deze zelf importeert/verkoopt, de insteek is dan voor eenieder duidelijk.
Ik kan met een topic over Gydotron herinneren dat behoorlijk uit de hand liep, mede door het openlaten van vraagtekens door de topicstarter, daarmee creeer je dus meer problemen dan dat je zoals Roland nu gewoon aangeeft hoe de vork in de steel zit.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ik denk dat Roland zelf prima aanvoelt wanneer iets commercieel is of niet, het feit dat hij de moeite neemt om hier twee topics over te openen geeft voor mij al aan dat hij donders goed weet waar de schoen wringt. M'n complimenten daarvoor, daarmee voorkom je een hoop gezeur en vraagtekens.
Ik denk niet dat Roland opeens links en rechts z'n eigen waar gaat aanprijzen, dat zou toch bijzonder 'out of character' zijn voor hem. Wellicht dat hij iemand voorstelt eens zijn producten te bekijken, maar d'r dan ook bij vermeldt dat hij deze zelf importeert/verkoopt, de insteek is dan voor eenieder duidelijk.
Ik kan met een topic over Gydotron herinneren dat behoorlijk uit de hand liep, mede door het openlaten van vraagtekens door de topicstarter, daarmee creeer je dus meer problemen dan dat je zoals Roland nu gewoon aangeeft hoe de vork in de steel zit.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
ik had t al onder m'n www knopje gezet, en (zoals je gemerkt hebt) me erg low profile gehouden, ik heb natuurlijk als site beheerder ook nog een andere pet op.... maar openheid ben ik 100% voor. eens kijken of deze discussie nog een consensus voortbrengtRoland schreef:Zou het een idee zijn als jij http://www.juoiga.nl/ bij je signature zet?
Hoi Henk Jan
Ik begrijp je situatie, ik zou het zelf erg waarderen als je de link naar je handel juist wel in je signature zet. Liever een hoog profiel en geen onduidelijkheid dan low profile en een tikkie onduidelijk. Uiteindelijk wordt het forum er denk ik alleen maar beter van denk ik als er zich meer "profi's" mee gaan bemoeien, zolang maar duidelijk is wat de belangen zijn. Zie bijvoorbeeld de bijdrage's van Cantare en Udo Wohlgemuth op -edit de link naar hififorum.de die hier net stond ging naar een je raadt het al: een winkel! Dit is de goede link http://www.hifi-forum.de/viewforum-104.html edit-
En ja inderdaad, mijn post in hifi gerelateerd was een tikkie promotioneel, kan ook weinig anders, ik zal toch immers even kort moeten uitleggen wat ik nu aan het doen ben. Eerste en laatste keer.
Groeten Roland
Ik begrijp je situatie, ik zou het zelf erg waarderen als je de link naar je handel juist wel in je signature zet. Liever een hoog profiel en geen onduidelijkheid dan low profile en een tikkie onduidelijk. Uiteindelijk wordt het forum er denk ik alleen maar beter van denk ik als er zich meer "profi's" mee gaan bemoeien, zolang maar duidelijk is wat de belangen zijn. Zie bijvoorbeeld de bijdrage's van Cantare en Udo Wohlgemuth op -edit de link naar hififorum.de die hier net stond ging naar een je raadt het al: een winkel! Dit is de goede link http://www.hifi-forum.de/viewforum-104.html edit-
En ja inderdaad, mijn post in hifi gerelateerd was een tikkie promotioneel, kan ook weinig anders, ik zal toch immers even kort moeten uitleggen wat ik nu aan het doen ben. Eerste en laatste keer.
Groeten Roland
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Ik vind Persoonlijk dat Henkjan het juist prima gedaan heeft onder de www knop.
Persoonlijk vind ik het juist beter dan zo'n adres in je sig zetten, dat vind ik nogal opdringerig overkomen, maargoed ieder zijn smaak.
Ik vind het juist heel erg goed dat er mensen zijn met een bedrijf die meedoen op het forum. Ze kunnen zeker ook wat toevoegen, aanezien zij weten welke producten bv ook snel kapot gaan of retour moeten (door veel verkoop aan klanten). Of weten welke producten goed verkopen (en dus mensen graag willen).
Dit alles voegt veel toe vind ik.
We hebben hier ook nog eens te maken met kleine bedrijfjes, en zoals ik fftjes rond gekeken heb, vragen ze goeie bedragen voor hun producten.
Dus, ik vind het prima, zolang we niet overspoelt worden met reclame ed
Persoonlijk vind ik het juist beter dan zo'n adres in je sig zetten, dat vind ik nogal opdringerig overkomen, maargoed ieder zijn smaak.
Ik vind het juist heel erg goed dat er mensen zijn met een bedrijf die meedoen op het forum. Ze kunnen zeker ook wat toevoegen, aanezien zij weten welke producten bv ook snel kapot gaan of retour moeten (door veel verkoop aan klanten). Of weten welke producten goed verkopen (en dus mensen graag willen).
Dit alles voegt veel toe vind ik.
We hebben hier ook nog eens te maken met kleine bedrijfjes, en zoals ik fftjes rond gekeken heb, vragen ze goeie bedragen voor hun producten.
Dus, ik vind het prima, zolang we niet overspoelt worden met reclame ed
Misschien is het wel een idee om bij mensen die ook commercieel bezig zijn, de website apart te vermelden. Niet onder de WWW button. Het is dan ook wat beter zichtbaar en voorkomt discussie.
Als we hier 1 lijn in trekken, is er ook geen discussie over mogelijk.
Ik heb tot nu toe niet het idee dat iemand hier zijn producten aan het pluggen is, anders zouden we zeker ook ingrijpen.
Overigens succes met je zaak Roland!
Als we hier 1 lijn in trekken, is er ook geen discussie over mogelijk.
Ik heb tot nu toe niet het idee dat iemand hier zijn producten aan het pluggen is, anders zouden we zeker ook ingrijpen.
Overigens succes met je zaak Roland!
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
We willen geen uithangbord worden van bedrijven.
Daarbij moet je een advies ook kunnen plaatsen.
Stel dat iemand continu een bepaald product zit aan te prijzen. Niet omdat het beter is, maar omdat hij er belang bij heeft. Dan wil je dit wel van tevoren weten, niet daarna.
We moeten gewoon zorgen dat er geen twijfel over kan bestaan.
Daarbij moet je een advies ook kunnen plaatsen.
Stel dat iemand continu een bepaald product zit aan te prijzen. Niet omdat het beter is, maar omdat hij er belang bij heeft. Dan wil je dit wel van tevoren weten, niet daarna.
We moeten gewoon zorgen dat er geen twijfel over kan bestaan.
Het feit dat Roland dit draadje opent en open is over het feit dat hij commercieel bezig gaat zijn lijkt mij al genoeg duidelijkheid en openheid en een teken dat hij een en ander kan scheiden. Een schoolvoorbeeld is denk ik Jan Peter van Hypex. Hij levert gratis support voor zijn producten hier op het forum!
Klopt.
Zij hebben een commercieel belang (naast dat ze het natuurlijk enorm leuk vinden op dit forum
), maar wij hebben ook belang van hun kennis.
Als je goede adviezen geeft, kan je er ook vanuit gaan dat je klanten trekt. Vaak is het ook een kwestie van gunnen.
We hebben ook al een paar keer gehad, dat mensen uit het niets een bepaald product komen aanprijzen en daarna nooit meer iets van zich laten horen. Dat willen we dus absoluut tegen gaan.
Als het maar duidelijk is, dan denk ik niet dat er mensen zijn die er een probleem mee hebben.
Zij hebben een commercieel belang (naast dat ze het natuurlijk enorm leuk vinden op dit forum
Als je goede adviezen geeft, kan je er ook vanuit gaan dat je klanten trekt. Vaak is het ook een kwestie van gunnen.
We hebben ook al een paar keer gehad, dat mensen uit het niets een bepaald product komen aanprijzen en daarna nooit meer iets van zich laten horen. Dat willen we dus absoluut tegen gaan.
Als het maar duidelijk is, dan denk ik niet dat er mensen zijn die er een probleem mee hebben.
Hoi Jasper,
Hobbyïsten/zelfbouwers zijn op de e.o.a. manier nogal eens alergisch voor commercie. Daarom bouwen velen ook zelf.
Als dan commercie door hun stekkie (hun forum) gaat fietsen wekt dat nogal eens irritatie (wat ik niet zelf niet altijd terecht vind). Normaliter kost promotie maken voor de nering een bedrijf geld via de gebruikelijke kanalen. Het proberen gratis mee te liften op een discussieforum wekt dan wrevel onder de forummers, hoe goed bedoeld ook.
Zie het geval Gydotron, waarbij gydotron zelf helemaal niets commerscieels postte maar anderen slechts een vermoeden uitten. Ook de promotie van Elektuur voor hun masterclass deed het nodige stof opwaaien.
Daarom is het zaak daar uiterst omzichtig mee om te springen.
Dat medeforummer Roland nu een winkeltje begint is natuurlijk fantastisch en dat mag ie ook best laten weten. Maar andere medeforummers uitnodigen zijn winkeltje te gaan bezoeken is dan eigenlijk "not done" op een forum.
Kan mij wel vinden wat b_force verwoordt en met name dan de eerste 2 alinea's van zijn post.
Hobbyïsten/zelfbouwers zijn op de e.o.a. manier nogal eens alergisch voor commercie. Daarom bouwen velen ook zelf.
Als dan commercie door hun stekkie (hun forum) gaat fietsen wekt dat nogal eens irritatie (wat ik niet zelf niet altijd terecht vind). Normaliter kost promotie maken voor de nering een bedrijf geld via de gebruikelijke kanalen. Het proberen gratis mee te liften op een discussieforum wekt dan wrevel onder de forummers, hoe goed bedoeld ook.
Zie het geval Gydotron, waarbij gydotron zelf helemaal niets commerscieels postte maar anderen slechts een vermoeden uitten. Ook de promotie van Elektuur voor hun masterclass deed het nodige stof opwaaien.
Daarom is het zaak daar uiterst omzichtig mee om te springen.
Dat medeforummer Roland nu een winkeltje begint is natuurlijk fantastisch en dat mag ie ook best laten weten. Maar andere medeforummers uitnodigen zijn winkeltje te gaan bezoeken is dan eigenlijk "not done" op een forum.
Kan mij wel vinden wat b_force verwoordt en met name dan de eerste 2 alinea's van zijn post.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
sterker nog ik denk dat onze man in kwestie zich van geen kwaad bewust is. Ik zou ook blij zijn als ik eindelijk een bedrijfje had en zou dat dan ook graag willen laten weten.
Ik ben van mening dat dat zeker geen kwaad kan op een forum. Sterker nog, het kan nog weleens handig zijn voor ons (en ook voor hem dan
).
Zo is Henkjan bv goedbezig met TB drivers (dit is geen reclame !!
), aangezien die rot dingen nergens te vinden zijn in NL.
Zo kunnen wij dus snel (en hopelijk goedkoop
) aan onze drivertjes komen
.
Zelf heb ik er ook aan zitten denken, maar ik kan me dat nog niet permiteren wat geld betreft.
Nogmaals, zolang ze de boel niet gaan spammen vind ik alles prima.
Ik ben van mening dat dat zeker geen kwaad kan op een forum. Sterker nog, het kan nog weleens handig zijn voor ons (en ook voor hem dan
Zo is Henkjan bv goedbezig met TB drivers (dit is geen reclame !!
Zo kunnen wij dus snel (en hopelijk goedkoop
Zelf heb ik er ook aan zitten denken, maar ik kan me dat nog niet permiteren wat geld betreft.
Nogmaals, zolang ze de boel niet gaan spammen vind ik alles prima.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
dat is wel een generalisatie hoor, er zijn voldoende fora waar zeg maar sponsoren zijn ingesteld, forummers met commercieel belang die omdat ze sponsor zijn hun handel mogen promoten op t forum, bijvoorbeeld iemand vraagt wat over filtermateriaal en Speaker en Co antwoord "joh, dat heb ik net in de aanbieding, PM me maar"Pjotr schreef:...... Maar andere medeforummers uitnodigen zijn winkeltje te gaan bezoeken is dan eigenlijk "not done" op een forum
Klopt Henkjan,
Er zijn ook verschillende soorten fora, zelfs heel wat fora van leveranciers zelf ter ondersteuning van gebruikers van hun producten.
Denk ook dat het een kwestie is van waar liggen de belangen. Bij een forum dat gesponsord door bedrijven is opgezet liggen die anders dan bij een forum als dit wat door de forummers uit liefhebberij zelf is opgezet EN betaald ("gesponsord"
) wordt.
Er zijn ook verschillende soorten fora, zelfs heel wat fora van leveranciers zelf ter ondersteuning van gebruikers van hun producten.
Denk ook dat het een kwestie is van waar liggen de belangen. Bij een forum dat gesponsord door bedrijven is opgezet liggen die anders dan bij een forum als dit wat door de forummers uit liefhebberij zelf is opgezet EN betaald ("gesponsord"
- ● Bij een commercieel gesponsord "gratis" forum zijn de forummers te gast bij de commerciele sponsors.
● Bij een forum dat door gebruikers zelf is opgezet en betaald wordt zijn bedrijven te gast bij die gebruikers.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Mja, ik denk dat eenieder wel door heeft wanneer men probeert klanten door te verwijzen naar eigen producten, een aantal voorbeelden van zo'n situatie zijn inmiddels al gegeven, kortom ik denk dat de soep niet zo heet gegeten wordt, meestal worden (verkapte) commerciele posts al vlot in twijfel getrokken (en ja, ik ben daar een paar keer debet aan geweest).
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
zo zwart wit is het toch niet? voorbeeld HTForum is duidelijk commercieel, maar kijk eens op audiforum.nl of t forum van SYS, dat zijn duidelijk geen commerciele fora waar bedrijven idd te gast zijn, maar toch wel sponsoren......Pjotr schreef:
- ● Bij een commercieeel gesponsord "gratis" forum zijn de forummers te gast bij de commerciele sponsors.
● Bij een forum dat door gebruikers zelf is opgezet en betaald wordt zijn bedrijven te gast bij de gebruikers.
Hallo Henkjan,
Nee, natuurlijk is het zo zwart-wit in werkelijkheid niet. Tussen zwart en wit liggen alle gradiaties grijs of zo je wilt alle kleuren. Maar je moet ergens vanuit gaan om te bepalen waar je staat om het hier gezellig en beheersbaar te houden.
Voor dit forum ben ik voor de optie dat bedrijven passief reageren. Dwz pas met informatie komen wanneer dat lopende een topic relevant is.
Tegen een zekere mate van bedrijfsmatig sponseren ben ik ook helemaal niet. Maar dan wel op de frontpage van zefbouwaudio.nl Daar hebben we destijds bij het opzetten van dit forum meen ik ook voor gekozen in de vorm van een "Marktplaats".
Nee, natuurlijk is het zo zwart-wit in werkelijkheid niet. Tussen zwart en wit liggen alle gradiaties grijs of zo je wilt alle kleuren. Maar je moet ergens vanuit gaan om te bepalen waar je staat om het hier gezellig en beheersbaar te houden.
Voor dit forum ben ik voor de optie dat bedrijven passief reageren. Dwz pas met informatie komen wanneer dat lopende een topic relevant is.
Tegen een zekere mate van bedrijfsmatig sponseren ben ik ook helemaal niet. Maar dan wel op de frontpage van zefbouwaudio.nl Daar hebben we destijds bij het opzetten van dit forum meen ik ook voor gekozen in de vorm van een "Marktplaats".
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
Ok.. er wordt me wel wat duidelijk geloof ik.. Nu zie ik ook pas met welke bedoeling dat dit topic gestart is door Roland..
Tja, dit is denk ik vanuit verschillende standpunten wel te begrijpen, maar bovenal geldt wel dat we op tijd de zaken wel met een korrel zout moeten kunnen nemen.. Het zelfbouwwereldje is daar ook te klein voor vind ik..
Ik bedoel, we zullen elkaar denk ik eerder nodig hebben dan dat we last van elkaar kunnen hebben, met name als het gaat om kennis van zaken..
Maar ik zou het wel graag van te voren willen weten hoe iets aan te pakken mbt dit forum als ik zeg maar met zelfbouw bedrijfsmatig verder zou willen..
Tja, dit is denk ik vanuit verschillende standpunten wel te begrijpen, maar bovenal geldt wel dat we op tijd de zaken wel met een korrel zout moeten kunnen nemen.. Het zelfbouwwereldje is daar ook te klein voor vind ik..
Ik bedoel, we zullen elkaar denk ik eerder nodig hebben dan dat we last van elkaar kunnen hebben, met name als het gaat om kennis van zaken..
Maar ik zou het wel graag van te voren willen weten hoe iets aan te pakken mbt dit forum als ik zeg maar met zelfbouw bedrijfsmatig verder zou willen..
