HU met classe D versterkers

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

HU met classe D versterkers

Bericht door Henkjan »

ik had ergens gehoord dat er ondertussen HU (voor de auto dus) met classe D versterkers zijn (ik meen Alpine in elk geval), kan er echter niets meer over vinden (en ook op SYS kom ik niet verder), iemand die hier meer van weet?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

hier een klasse D op 12 volt

http://www.redwineaudio.com/Clari_T_Customization.html

Blaupunkt en Panasonic hebben ook klasse D eindtrappen op 12 V !!

Blaupunkt PA 275
- Class T amplifier * 2/1 Channel Bridgeable Amplifier * 2x75 Watts or 1x200 Watts Bridged (4 ohm) * 2 Ohm Stable * Variable Low Pass and High Pass Crossovers
Laatst gewijzigd door weidok op vr 07 jul 2006, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bertje
Ook commercieel actief
Berichten: 1311
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Bericht door Bertje »

Nou...klasse D eindtrappen heeft zo ongeveer elk merk wel in het assortiment tegenwoordig. In Hu's dus niet.
Rob.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Bertje schreef:
Nou...klasse D eindtrappen heeft zo ongeveer elk merk wel in het assortiment tegenwoordig. In Hu's dus niet.
Rob.
Alpine heeft ze ook... :)

nog een linkje :)

http://www.hifisoundconnection.com/Shop ... /SFV/30046
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Bertje schreef:
Nou...klasse D eindtrappen heeft zo ongeveer elk merk wel in het assortiment tegenwoordig. In Hu's dus niet.
dan was dat dus een mooi geval van wishfull thinking van m'n geheugen :oops: jammer, had net gehoopt dat er een mooie headunit met DVD en 4*50W classe D zou zijn zodat ik zonder versterker en wisselaar uitkan in m'n Oudi en toch goed geluid......

en toch heb ik ergens iets als een Alpine headunit met classe D versterkers gezien
Plaats reactie