HU met classe D versterkers
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
HU met classe D versterkers
ik had ergens gehoord dat er ondertussen HU (voor de auto dus) met classe D versterkers zijn (ik meen Alpine in elk geval), kan er echter niets meer over vinden (en ook op SYS kom ik niet verder), iemand die hier meer van weet?
hier een klasse D op 12 volt
http://www.redwineaudio.com/Clari_T_Customization.html
Blaupunkt en Panasonic hebben ook klasse D eindtrappen op 12 V !!
Blaupunkt PA 275
- Class T amplifier * 2/1 Channel Bridgeable Amplifier * 2x75 Watts or 1x200 Watts Bridged (4 ohm) * 2 Ohm Stable * Variable Low Pass and High Pass Crossovers
http://www.redwineaudio.com/Clari_T_Customization.html
Blaupunkt en Panasonic hebben ook klasse D eindtrappen op 12 V !!
Blaupunkt PA 275
- Class T amplifier * 2/1 Channel Bridgeable Amplifier * 2x75 Watts or 1x200 Watts Bridged (4 ohm) * 2 Ohm Stable * Variable Low Pass and High Pass Crossovers
Laatst gewijzigd door weidok op vr 07 jul 2006, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine heeft ze ook...Bertje schreef:Nou...klasse D eindtrappen heeft zo ongeveer elk merk wel in het assortiment tegenwoordig. In Hu's dus niet.
Rob.
nog een linkje
http://www.hifisoundconnection.com/Shop ... /SFV/30046
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
dan was dat dus een mooi geval van wishfull thinking van m'n geheugenBertje schreef:Nou...klasse D eindtrappen heeft zo ongeveer elk merk wel in het assortiment tegenwoordig. In Hu's dus niet.
en toch heb ik ergens iets als een Alpine headunit met classe D versterkers gezien
