Beste,
Ik heb Hobbybox draaiende maar problemen met de impedantiemeting.
Geen probleem de impulsmeting.
Is er iemand in de buurt van Haarlem, die eens met mij mijn meetsetup wil nalopen?
Thanks,
Ramon
Wie kan mij eens kelpen met Hobbybox?
Moderator: Beheerdersteam
-
D.A.R.R.Y.L.
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35
-
D.A.R.R.Y.L.
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35
