Het eerste paar is bekleed met loodplaten vanbinnen en staat nu te wachten op de frontplaat.
Het tweede paar heeft nu de boogjes aan de achterkant en de dubbele plaat met lood aan de bovenkant.
Dus nu eerst het 2de paar zover krijgen als het eerste.
Ze zijn nu niet meer te tillen
nogal ja, Als je nog eens tijd hebt kom je maar eens langs
Daar heb ik wel zin in ja. Probleem is dat het de komende weken een beetje druk is. Maar daarna wil ik best nog eens langs komen. Er valt bij jou altijd wel wat indrukwekkends te beleven.
Daar heb ik wel zin in ja. Probleem is dat het de komende weken een beetje druk is. Maar daarna wil ik best nog eens langs komen. Er valt bij jou altijd wel wat indrukwekkends te beleven.
Geef maar een seintje als je er zin in hebt, dan maken we wel wat tijd vrij.
Komt in orde. Kunnen we misschien een filmpje kijken?
Komt in orde. Kunnen we misschien een filmpje kijken?
Welja, ik had me vergist en de afspraak op vrijdag gezet (verkeerde datum). Ik heb je nog een pb gestuurd om te zeggen dat ik eigenlijk zaterdag bedoelde en of dat in orde was. Maar ik heb daar eigenlijk nooit een antwoord op gekregen.
Mooi zeg! Als je de kast wat slanker wil laten ogen zou je de zaagsnede wellicht wat verder naar de woofer moeten laten doorlopen.. Zoals "the original"
Hoe versleep je die kasten nou naar de volgende verdieping? Hijskraan?
Mooi zeg! Als je de kast wat slanker wil laten ogen zou je de zaagsnede wellicht wat verder naar de woofer moeten laten doorlopen.. Zoals "the original"
Hoe versleep je die kasten nou naar de volgende verdieping? Hijskraan?
mvg,
Montana
inderdaad maar we hebben gekozen om de kast meer body te geven en dat is goed gelukt volgens mij.