Dus een stereo pre naar de UcD en een stereo pre naar de versterkers voor het laag.
Kan iemand mij vertelen hoe ik dat moet aanpakken, op een niet al te ingewikkelde manier..
mvg,
Montana
Moderator: Beheerdersteam
Een tussentrapje is wel erg lastig (denk ik) alleen voor een extra pré out lijkt mij.. pre outs in serie zetten kan dat niet, of moet het echt parallel staan? Ik wilde een voorversterker express uit de keten laten en gelijk na mijn cd speler naar de stappenschakelaar naar de UcD.. eigenlijk speel ik dus met het signaal van de cd speler of een andere bron..sietse schreef:Ik heb in mijn zelfbouw het signaal van de voorversterker naar een stappenschakelaar lopen. Vandaar uit kan ik schakelen naar drie pre-outs. Je kan ze ieders afzonderlijk doen of er steeds bijschakelen, zodat je er drie of twee parallel hebt staan. In dit laatste geval is een daarvoor ontworpen tussen trapje beter i.v.m. de impedantie. Hier gaat je signaal in en komt er in meerdere lijnen weer uit. Die kun je dan parallel gebruiken.
