hallo,
vele mooie ontwerpen ook hier, ik ben zelf met een project bezig maar weet even niet goed hoe hier de foto's te posten , dus maar even een link naar mijn topic op het ht-forum
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=41295.0
groet frank
Vox 200 ke maar dan cemona-achtig.
Moderator: Beheerdersteam
