Update:
De kast is binnen en ziet er buitengewoon netjes en verzogd uit. Op het plaatje ziet hij er al leuk uit, maar in het echt vind ik hem nog mooier. Echt een hartstikke leuke kast. Wel een beetje prijzig...
De amplifier-kitjes en de voedingen zijn nu ook binnen. Ik heb ze al in elkaar geflanst. Foto's maken vind ik op dit moment niet nodig. Op
http://www.chipamp.com staan meer dan voldoende foto's en informatie betreffende deze kitjes. Laat niets te wensen over!
Ik wil hier wel aan toevoegen dat het geheel goed voor elkaar is. Netjes verpakt, duidelijk en erg goede componenten. De PCB's zijn van uitzonderlijk goede kwaliteit! Ik heb inmiddels ook ervaring met een aantal PCB's van bijvoorbeeld Velleman, maar de PCB's van BrianGT zijn echt veel beter!
Eigenlijk heb ik nu dus vrijwel alle componenten en kan ik de kast gaan inrichten. Ik houd jullie (ook met foto's) op de hoogte!
Alvast bedankt voor al jullie hulp. Ik hoop dat ik met dit topic meer leken kan helpen. Ik ben hier namelijk als een sukkel ingedoken en ik ben nu aardig ervaren. Echt heel erg leerzaam, zo'n projectje als deze. Ik kan iedereen aanraden eerst eens een goedkopere versterker te maken om ervaring op te doen. Daarna kan je met die ervaring veel makkelijker een duurdere versterker in elkaar schroeven, zonder het risico dat je iets verkeerd doet.