Hoi, de laatste tijd valt het me op dat het af en toe wat traag gaat bij opstarten en inloggen enzo. Zojuist zit ik geruime tijd te wachten op opstarten, inloggen en terug naar volgende onderwerp.
Zijn er meer die dit hebben?
serverload is op sommige onvoorspelbare momenten enorm hoog, het is erg moeilijk om dit te traceren, maar ik verwacht dat dit komt door een querie van Audiforum die alle resources van de server inneemt, ik ga daar binnenkort mee aan de gang
Er is ook een kans dat de server door eoa onverlaat gehacked is als spamserver. Hoewel ik aanneem dat je dat wel bewaakt en beveiligd hebt is die kans ook aanwezig.
volgens mij heb jij er vaak veel meer last van dan ik. Bij mij is hij ook een beetje traag, maar 'niet vooruit te branden' is wat veel gezegd. Kan het niet aan jouw kant liggen?
Zo nu en dan is het forum inderdaad niet vooruit te branden. Deze reactie volgde op Pjotr's vorige melding:
Sander schreef:
serverload is op sommige onvoorspelbare momenten enorm hoog, het is erg moeilijk om dit te traceren, maar ik verwacht dat dit komt door een querie van Audiforum die alle resources van de server inneemt, ik ga daar binnenkort mee aan de gang
Geen enkel forum is vooruit te branden op momenten dat de serverload flink omhoog schiet. Klik je net op zulke momenten op een link, dan heb je kans dat je lang moet wachten of zelfs met een timeout wordt geconfronteerd, terwijl een ander even later weer nergens last van heeft. Dat verklaart waarom anderen er soms niets van merken.