
Hij gaat niet helemaal hetzelfde uitzien maar de gelijkenis moet toch treffend worden. Probleem is dat de tweeter niet meer verkrijgbaar is en mijn laagmid meer montage-gaten heeft. Verder is die BR-poort niet commercieel verkrijgbaar denk ik. Maar al bij al zal dat allemaal niet zo heel erg veel opvallen.
Hier alvast enkele foto's van de kasten zoals ze ze waren voordat de zijwanden mooi gelijk gefreesd waren. (dat zijn ze nu maar daar zijn nog geen foto's van)








