Tsja, de titel zegt al een deel. Ik ben voor een paar middelgrote boekenplank speakers opzoek naar een paar mooie stands.
Iemand een idee of linkje?
(Clofis heb ik reeds bekeken...staat ook een leuke op)
Groet,
Edo
Leuke speakerstands voor boekenplankspeakers
Moderator: Beheerdersteam
He Edo, bedoel je voor dat speakertje wat je pas bij Dennis bij je had?
Mijn speakertje heeft ook dat formaat. Ik ga ook "opzoek"
Ik heb al een paar ideeën opgedaan. Van heel goedkoop tot ( eigenlijk niet van toepassing ) heel duur.
Zelf maken van MDF is een optie. Kan je doen wat je wil. Vullen met zand/kleur/vorm,etc...
btw, bedoel jij die x-pod die op die site van clofis staat? wel stoer.
Mijn speakertje heeft ook dat formaat. Ik ga ook "opzoek"
Ik heb al een paar ideeën opgedaan. Van heel goedkoop tot ( eigenlijk niet van toepassing ) heel duur.
Zelf maken van MDF is een optie. Kan je doen wat je wil. Vullen met zand/kleur/vorm,etc...
btw, bedoel jij die x-pod die op die site van clofis staat? wel stoer.
Die 70 mm tafelpoten zijn idd niet duur en stevig. Probleem is dat ze maar aan 1 kant een bevestigingsplaat hebben. Aan de andere kant heb je alleen een buiseinde, daar een plankje stevig op monteren is best nogal wat werk. Het gaat wel maar dan moet je het gat precies klem uitzagen/frezen en met Bison 2 componenten polyurethaanlijm vastlijmen (is superspul wat alles aan alles lijmt, zelfs steen en zacht marmer, maar wel prijzig).Wijx schreef:tafelpoten van staal bij de bigboss 76 cm hoog, plaat eronder voor de stevigheid en voila een prachtige stand die je nog kan vullen met zand ook
Poot daarna volstorten met cement en je hebt een mooie stand.