Voor ik alles ga bestellen moet ik de volgende dingen nog weten:
- Ik heb nog geen versterker, ik ben eigenlijk van plan deze aan te sluiten op de plate amp van mn pc-set (http://teufel.de/de/Multimedia/s_133.cfm?show=technik). Kan dit zonder problemen of blaas ik hiermee dan meteen de boel op?
- Ik heb nog nooit echt met hout gewerkt, ik wil het dus bij een bouwmarkt/dhz zaak laten zagen, kan ik de gaten voor de terminal en de driver dan gewoon met een decoupeerzaag doen of is dat te onnouwkeurig?
- Heb ik hiermee voor 2 paar genoeg: 2 x visaton FRS-8 (8ohm lijkt me het veiligst ivm plate amp van de Teufel), 2x terminal, 16 schroefjes (http://www.bmm-electronics.nl/Product.a ... ct_ID=3309 en dempingsmateriaal.
En dan uiteraard nog mdf, houtlijm enz maar dat komt later wel.
Ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen, als jullie meer info nodig hebben oid, vraag maar raak
