Als ik er iets over mag zeggen.......
Ik heb op de luisterdag de UcD van Wowly en van Jeroen gehoord, de eerste heb ik vergeleken met mijn klasse A hybride buis/MOSFET versterker.
Die hybrides zijn tamelijk geoptimaliseerd, maar het verschil met de UcD van Wowly was maar heel klein, en dan nog alleen eigenlijk in direct A/B vergelijk.
Kortom, UcD is heel, heel erg goed.
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: doe die Pass bakken niet weg voordat je hebt vergeleken, en als je het financieel kan veroorloven, bewaar ze dan.
Er kan een moment komen dat je ze wel weer kan plaatsen, en het zou zonde zijn als je ze dan niet meer hebt.......(ik spreek uit ervaring, heb al teveel dingen weggedaan voor spotprijsjes waar ik achteraf de haren van uit mijn kop heb getrokken

)