Het is nu dus wachten tot het kitje wordt geleverd.
In de tussentijd mogen jullie al tips geven i.v.m. mooi behuizngen die ik er voor kan gebruiken.
Verder twijfel ik nog een beetje of ik er een volume-pot op ga zetten of niet. Je kan ook met de PC het volume regelen natuurlijk.
Ik denk er een ringkern van Amplimo in te steken (50VA zou voldoende moeten zijn voor het aansturen van 2 8ohm speakertjes die vlak bij je staan).
Het einddoel is leuk een versterkeretje met erg beperkte afmetingen te bekomen.
Natuurlijk is de fun van het bouwen ook een grote reden om hieraan te beginnen.

