Jasper Joppe Geers schreef:Heb je die bassen die ervoor staan zelf gebouwd trouwens?
Yep, de linkse in 1991, de rechtse vrij recent (serienr 151).
Digidoo schreef:Mooi Amp die SWR trouwens

Geen zelfbouw helaas...
goed opgemerkt.
Blue baby, loopt ondertussen ook al enige jaren mee. Klinkt wel leuk om op laag volume te spelen.
Ik gebruik echter meestal een Behringer voorversterker / processor met enkele UcD 400 modules om de speakers aan te knallen.
Anekdote: de kast op de foto had ik ooit op mijn stand op de Musik & Harmony in Utrecht. Zij is opgebouwd in MdF een weegt aardig wat kilootjes.
Op de beurs stond ze net naast onze stand opgesteld, dus op een stenen vloer.
Toen Jay-Tee (beroemde nederlandse bassist) een demonstratie kwam geven op één van mijn 5-snarige bassen ging de kast er vandoor.
De luchtverplaatsing van de speakers was blijkbaar groot genoeg om de zware kast over de vloer te bewegen. Na de demo stond de kast 50 cm verder!