priens schreef:Netjes hoor! Ik hoop dat mijn eerste zelfbouwspeakers er binnenkort ook zo strak uitzien, maar ik vrees het ergste!

Beste Priens,
Wat Rho al zegt :"oefening baart kunst".
Je wil niet weten hoe mijn eerste creaties eruit zagen, en hoeveel kasten er (helaas) in de vuilverbranding kwamen....
Zelfs nu na een toch wel aardig wat projecten gaat er wel eens iets mis, maar vaak zie je dat alleen zelf. Bij een eerdere creatie had ik na TIG laklagen zoiets van..mmm...jammer van dit en dat. Dus naar de klant en al in het achterhoofd dat ik misschien wel nieuwe kasten kon (moest) maken...Klant vond het echter fantastisch, vakmanschap en vond het echt geen probleem.