Penaudio minimonitors Charisma en Rebel2

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Penaudio minimonitors Charisma en Rebel2

Bericht door weidok »

Ben Vrijdag 12 mei bij Rinsma langs geweest.... bereikbaarheid
was slecht... wegreconstructie in Lippenhuizen wie had dat gedacht..
na 3 km lopen toch Rinsma Hifi gevonden ...

Na het beluisteren van de Penaudio Charisma en de Rebel2 mini monitors
behoorlijk diep onder der indruk van wat er mogelijk is op het gebied
van ruimtelijke weergave .. geweldig wat een 3 D plaatje..
Hierin is de charisma toch ietsje beter

Maar ik weet nu wat je ongeveer als referentie voor
"werkelijkheidsweergave"zou kunnen gebruiken

Nog even over het laag van de Rebel2 geluisterd met
de Alabaster ... ik vond dat er genoeg laag aanwezig was..

Met de Rebel2 zou ik ook heel tevreden zijn hoor
het prijsverschil tussen de beide speakertjes is gewoon
te groot.....
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36756
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Ja de "Pennetjes" vind ik ook zeer fraaie speakers maar ze kosten dan ook wat. Ik heb ze destijds beluisterd voor mijn ega die toen nog elders op een flat woonde. We waren er eigenlijk wel veliefd op maar we vonden de prijs toch te gortig. Uiteindelijk werden het von Schweikert VR1'tjes die een stuk goedkoper waren (iets minder dan 1200 eu per paar). Hebben ook een fantastisch 3D plaatje maar zijn kwa totale klankbalans wel de mindere van de Pennetjes vind ik, alhoewel de bas wat dieper door loopt. De pennetjes vond ik net een tikje "fijnzinniger" om het zo maar te zeggen.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Pjotr schreef:
Ja de "Pennetjes" vind ik ook zeer fraaie speakers maar ze kosten dan ook wat. .
Snap ook niet waarom ze zo duur moeten zijn ?
Zou zoiets na te bouwen zijn ?
Plaats reactie