Oorspronkelijk zat daar een Vifa 17WP200 in gecombineerd met dezelfde tweeter.
Allemaal oud spul wat ik nog had liggen. Echt wild was ik nou toch ook niet van die 17wp200, wel een lekker speakertje met een 'warm' geluid maar dat was het dan ook wel. Ook makkelijk te filteren.
De XT18WO heeft de grote magneet vergeleken met de XT18WH, allebei hebben ze een conus gemaakt van een 'houtpapje', woodpulp dus.

De unit


Even een testopstelling, rechtsonder een simpel filter voor effe.

Een eerste luisterindruk: zeer fraai, neutraal, in de eerste 10 seconden hoorde ik al dat de XT niet dat warme modderige van de 17wp200 had.
Later meer.

