Honey, I shrunk the tweeter!
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Misschien ga ik dat nog doen. Ziet er eerlijk gezecht nu ook wel goed uit.Paul schreef:En natuurlijk even met wat polyester en een stofje die spiegeldriehoek netjes afwerken![]()
BTW klinkt het een beetje?
Ik heb het filter ietswat aangepast. X-over wat naar beneden geschroeft, iets wat demping gegeven en de woofer een zobel gegeven. En of ze klinken?....als een speer. Fris en zuiver zonder maar ook een beetje schel te worden. Heerlijke dingen.
Voorlopig de standaard "mazda" woofer. Klinkt eigenlijk helemaal niet zo slecht.Henkjan schreef:wat voor woofs heb je er nou bij?
Maar de bedoeling is een focal woofertje, de Focal 6A1 (16cm rond)

Ik heb die MP5 composet eens vergeleken met een focal V serie composet, en toen ging mijn voorkeur toch wel erg naar die MP set...
Ik durf niet meer precies te zeggen waardoor het kwam, long time ago..
BTW, er ligt hier nog een complete focal V serie composet te wachten op verkoop (niet van mij) als ie er dan nog is kan 'k die woofertjes de 27e wel even meepikken naar breda?
Ik durf niet meer precies te zeggen waardoor het kwam, long time ago..
BTW, er ligt hier nog een complete focal V serie composet te wachten op verkoop (niet van mij) als ie er dan nog is kan 'k die woofertjes de 27e wel even meepikken naar breda?
