zoals ik ze getest heb tot 100Hz, voor 'onder de bank' zou ik ze tot ~70Hz inzetten
Is dat niet zonde van de bank? En dan de gasten die op de bank zitten en steeds hun veters opnieuw zitten vast te maken. Ok, dan drinken ze misschien minder, maar toch.....
als die niet onder de bank gaat, komt er weer een plant op
Je hebt iemand in huis die je niet moet onderschatten dus, een schat volgens mij....
Maar je kunt met die boxen ook een bank maken natuurlijk. Zit ik zelf al een tijdje over te dubben. Maar dan meer met het oog op de toekomst. Nog een mechanisch probleempje oplossen en klaar ben ik.
"T is stil hier, logisch natuurlijk, want Henkjan is er ff een paar dagen niet. Is in de zevende hemel natuurlijk. Snap ik best wel. TL weet je wel.......
Zelfs als ze niet onder de bank passen, dan nog..............
"T is stil hier, logisch natuurlijk, want Henkjan is er ff een paar dagen niet. Is in de zevende hemel natuurlijk. Snap ik best wel. TL weet je wel.......
Zelfs als ze niet onder de bank passen, dan nog..............
Tja ik kon ook een week lang niks zinnigs uitbrengen
nadat ik voor het eerst TL's had gehoord...
Ja,. ja, weet ik nog. Er staan nog twee van die kasten naast mij te wachten op een paar goeie wooferts en wanneer het baasje z'n hobbypotje weer es in orde heeft.
Maar ja, eerst maar even "het versterkers"
op t moment staat-ie nog op zolder (was dus al een aardig eind onderweg naar die 7e), net nog de orgelsymphonie van StSaens (uitvoering van t Rotterdams olv Edo de Waart, SACD van Pentatone) geluisterd en ik begin t steeds mooier te vinden dat laag. ook de schilderijententoonstelling van de zelfde schijf was ook genieten.
ik zal eens zien of ik een nette versie van m'n maatschets kan posten (eerst eens een nette schets (laten) maken)
op t moment staat-ie nog op zolder (was dus al een aardig eind onderweg naar die 7e), net nog de orgelsymphonie van StSaens (uitvoering van t Rotterdams olv Edo de Waart, SACD van Pentatone) geluisterd en ik begin t steeds mooier te vinden dat laag. ook de schilderijententoonstelling van de zelfde schijf was ook genieten.
ik zal eens zien of ik een nette versie van m'n maatschets kan posten (eerst eens een nette schets (laten) maken)
Zijn ze (neem aan dat je er twee maakt ?) klaar voor de
ik ga 'm als sub gebruiken, dus ik maak er (voorlopig) maar 1
enuh, die vergelijking met dipool kan ik zo niet maken, ik heb alleen nog de luisterervaring met Jeroen z'n dipools op de DDIY gehad en dat was zo lang geleden dat ik daar niets meer over kan zeggen.
Stuur maar op of mail het. Doe ik het deze week wel even in autocad.
mm, ik zal eens kijken of ik deze week m'n scanner weer aan de praat krijg....
gisteren samen met Edo de sub eens lekker op de proef gesteld. 1 ding in elk geval geleerd: zet 'm niet te dicht bij een kastje als je geen rammeltjes wil horen
Kun je een copietje mailen. Het is een beetje moeilijk leesbaar en je hebt het eigenlijk een beetje fout getekend.
Klik op de link... plaatje wordt ff groter.. dan klein
ga met de muis naar rechter onderhoek van de tekening
daar moet een vergrootknopje komen te staan ....
krijg je een mega groot plaatje.....
gewoon klikkerdieklik doen
Bij de inbouw gegevens van de unit staat een circel rond 213 of radius 213 ? Is nogal onduidelijk. Heeft die betrekking op de radius van de inbouw opening onder en boven?
zal wel de diameter zijn, en t ziet er uit als de cirkel waarop de boutgaten zijn gemonteerd
wat betreft de inbouwhoogte... 773 + (234/2) = 890 > 877
tja, dacht ik de kast nog wat slanker te kunnen maken en gaf ik dus net wat andere maten door dan ik gebouwd had.... iets te slank dus ..... ik zal e,e,a, nog eens controleren en andere maten opgeven